טרה עולה בקמפיין חדש למבצע גבינת המזל בהשקעה של כ-150,000$
במסגרת המבצע יחולקו מאות פרסים ללא הגרלה בהם: מחשבים, אופניים, כרטיסי קולנוע ובנוסף תתקיים הגרלה גדולה בין כל המשתתפים כאשר הפרס הראשון סופשבוע משפחתי ביורו דיסני.
מחלבת טרה עולה בקמפיין חדש למבצע גבינת המזל, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן. הקמפיין, בהשקעה של כ-150,000$, יעלה בערוץ 2 ובערוץ 10 ובמקביל יפורסם בנקודות המכירה, על פאת קרטון החלב ובאמצעות פרסום על גב חוברת המתכונים של טרה לשבועות, שתופץ ל-600,000 בתי אב.
מחלבת טרה יוצאת לקראת שבועות במבצע ארצי "גבינת המזל" בו יוכלו להשתתף הצרכנים שירכשו מגבינות טרה ויתקשרו לנחש את אחד ממספרי המזל היומיים.
המבצע, שיחל ב-12.5 ויימשך עד 26.5 מבוסס על שני ערוצי זכייה: ערוץ יומי מיידי והגרלה גדולה בסיום. במסגרת המבצע יחולקו מאות פרסים ללא הגרלה בהם: מחשבים, אופניים, כרטיסי קולנוע ועוד. בנוסף, תתקיים הגרלה גדולה בין ל המשתתפים - כאשר הפרס הראשון סופשבוע משפחתי ביורו דיסני.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ - 80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ 125 מליון דולר.