"יפעת מכרזים" מקבוצת יפעת מעלה קמפיין עיתונות באמצעות משרד זרמון גולדמן תחת הסיסמא: "יפעת מכרזים - יש הזדמנויות שלא מחמיצים" בהשקעה של 750,000 שקל
"יפעת מכרזים" מקבוצת "יפעת", החברה המובילה בישראל לאיסוף מידע וריכוז של מכרזים פומביים בארץ ובעולם, מעלה קמפיין עיתונות תחת הסיסמא: "יפעת מכרזים - יש הזדמנויות שלא מחמיצים".
הקמפיין, באמצעות משרד זרמון גולדמן, יכלול 2 גרסאות של מודעות בעיתונות היומית, המציגות סיטואציות אורבניות של ניסיונות להשגת לקוחות, תחת המסר: "יש דרך קלה יותר/ חכמה יותר לתפוס לקוחות". בקמפיין הושקעו כ- 750,000 ₪ (במחירי מחירון).
"יפעת מכרזים" מספקת למנוייה את מאגר ההזדמנויות העסקיות הגדול בישראל: מכרזים פומביים, מכרזים בינלאומיים, פרוייקטים בשלבי בניה, מכרזים בענף הבניה, מגרשים פנויים לבניה, תוצאות מכרזים ועוד.
קרדיטים
מנהל קריאייטיב: שי פיטובסקי
קופירייטר: תומר אברמוביץ'
ארטדיירקטור: זאביק טרנר
סופרוויזרית: קרן שכטר
תקציבאית: דנה ויינברג
מנהל מחלקת אסטרטגיה: רן נתנזון
קריאייטיב פלנר: גיא ויינברגר
מנהל מדיה: בני רון