STYLE - מוצרי טיפוח ובריאות מהטבע: מותג חדש של מוצרי פארם בישראל
לראשונה בישראל מושק מותג-על (Mega Brand) איכותי ביותר המבוסס על ידע בינלאומי ונוסחאות מתקדמות, שיכלול שורה של מוצרי גוף ושיער.
חברת GTV, יבואנית, מפתחת ומשווקת של מוצרי צריכה, משיקה לראשונה בישראל מותג-על (Mega Brand) חדש של מוצרי פארם, שנקרא STYLE.
המותג נמצא בתחילת דרכו, ומתוכנן להכיל מאות מוצרים מתחום הפארם בתום השנה הראשונה להשקתו. בשלב הראשון יושקו במסגרת המותג מגוון מוצרי גוף ושיער (הגיינה, קרמים, מסיכות ועוד), ובהמשך הוא צפוי להיכנס לקטגוריות נוספות בתחום.
המותג יהיה איכותי ביותר, ולמוצרי הפארם שלו יהיו רכיבים חדשניים ואיכותיים מן הטבע. כל המוצרים במותג מבוססים על נוסחאות עשירות במיוחד המכילות מולטי ויטמין ותמציות צמחים הייעודיות לכל מוצר ושימושו. המוצרים מבוססים על ידע בינלאומי נרחב, עם התאמה מיוחדת לצורכי השוק המקומי.
בין המוצרים החדשניים הרבים ניתן למנות את סדרת מוצרי הגוף והשיער - אבוקדו, ואת סדרת מוצרי השיער המקצועית - נבט חיטה, סדרות שהיו מנת חלקם של הקוסמטיקאיות ומעצבי השיער המובילים בעולם.
STYLE יתמודד מול הסדרות המובילות בשוק במחירים תחרותיים במיוחד. המותג מתוכנן כ-Control Brand שיושק בנקודות הנבחרות בשוק הפרטי הלא-מאורגן בישראל (בתי כל-בו, פרפומריות ובתי מרקחת).
לדברי נדב הררי, מנכ"ל GTV, מטרת החברה היא להיות משווק מוביל בקטגוריית מוצרי הפארם בשוק הפרטי בישראל. בחברה שואפים להגיע לשיעור חדירה של 15% בקטגוריית מוצרי הפארם בשוק זה תוך 3 שנים. יעד המכירות לשנה הראשונה הוא 25 מיליון ש"ח (נתח של 5% משוק המטרה).