רשת בורגראנץ' הציבה יעד אסטרטגי לפתיחת 10 סניפים חדשים בשנה הקרובה
היקף ההשקעה במהלך עומד על כ-15 מיליון שקל.
במהלך החודשים מאי יוני פתחה בורגראנץ' 3 סניפים חדשים מהם 2 בירושלים ובתחנת פז בחופית.
רשת בורגראנץ' נכנסת לתנופה מחודשת של פתיחת סניפים חדשים, במקביל לתהליך של התייעלות ורה ארגון בסניפים קיימים.
בורגראנץ' שמה לעצמה מטרה לפתוח 10 סניפים חדשים בשנה הקרובה, כחלק מהחלטה אסטרטגית להמשך פיתוח הרשת כמובילה בתחום המזון המהיר בישראל היקף ההשקעה בהקמת הסניפים החדשים יעמוד על 15 מיליון ש"ח.
בימים אלה פותחת הרשת 3 סניפים חדשים, שניים בירושלים בקניון מלחה ובקניון פסגת זאב והשלישי בתחנת הדלק פז בחופית. היקף ההשקעה בסניפים החדשים עומד על 3 מיליון ₪. שמוליק אפל מנכ"ל בורגראנץ' מסר כי: "רשת בורגראנץ' עוברת כעת תהליך של הבראה, הכולל פתיחת סניפים חדשים בעלי פוטנציאל ובמקביל, סגירה של סניפים בודדים שאינם בליבת העסקים של החברה".
לדבריו, תהליך זה אמור להוביל את הרשת להשגת תוצאות אופטימליות במהלך השנה הקרובה.
עוד מסר שמוליק אפל: "בורגראנץ' מעמיקה את האחיזה שלה בסניפי קניונים ובסניפי דרך. פתיחת סניפים אלו הינם נדבך נוסף בחיזוק מעמדה של בורגראנץ' כרשת מזון מהיר מובילה. לדבריו פתיחת הסניפים ממשיכה מהלכים בהם נקטה בורגראנץ' לאחרונה כמו: עיצוב מחדש של חלק מסניפי הרשת והשקת מוצרים חדשים המגדילים את מגוון המוצרים המוצעים ללקוחות".