סיגריות NEXT שהושקו לפני חודשיים ניתנות להשגה בתום חודשיים בלבד מאז השקתן ביותר מ-9,000 נקודות מכירה. הסיגריות החדשות משווקות על-ידי חברת מ.ח. אלישר הפצה בע"מ (המפיצה הבלעדית של סיגריות "פיליפ מוריס פרודקטס" בישראל, הכוללות אתMarlboro , Parliament ו-L&M).
מנכ"ל החברה, ניר כספי, מסר כי כבר עתה ניתן להכתיר את ההשקה כהצלחה גדולה. "כיום ישנן בישראל כ-11,000 נקודות המוכרות סיגריות, ובכ-9,000 נקודות מוכרים את סיגריות נקסט החדשות. זהו שיעור חדירה גבוה במיוחד, המהווה עוד הוכחה לכך שהשוק היה צמא לסיגריות בפלח המחירים הנמוכים".
סיגריות NEXT, המותג הבינלאומי מבית "פיליפ מוריס פרודקטס" הושק כבר בשלוש מדינות. זוהי סיגריה מתערובת אמריקנית איכותית ומחירה המומלץ לצרכן הוא 11 ש"ח. הסיגריה החדשה הושקה בשני סוגים במקביל, Full Flavorו Lights באריזות בצבעי כחול ותכלת, וממוצבת בקטגוריית הסיגריות מהמחיר הנמוך, שנשלטה עד כה על-ידי Time ו-Pall Mall.
עוד מסר ניר כספי, מנכ"ל החברה: "מטרתה של סיגריית NEXT להציע אלטרנטיבה של סיגריה מתערובת אמריקאית איכותית למעשנים המחפשים מוצר פחות יקר. עם מערכת הפצה קיימת, קמפיין שיווק חדשני ומוצר מצוין הצלחנו ליצור נוכחות חזקה בקטגורית המחיר הנמוך".
על מסע הפרסום וקדום המכירות:
NEXT מגיעה באריזה בצבעי כחול ותכלת. המותג נתמך על-ידי מסע פרסום רחב היקף בעיתונות ופעילות קידום מכירות שפותחו על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היקף מסע הפרסום והקד"מ נאמד בכמיליון דולר.
המסר של המותג החדש: NEXT - הדבר הבא, תערובת אמריקנית איכותית ב-11 ש"ח.