פריגת "מקפיאה את הטבע" ומשיקה את פריגת freeze במנה אישית - פיתוח עולמי בלעדי לפריגת
השקת סדרת המוצרים החדשה של פריגת freeze במנה אישית תלווה בקמפיין עיתונות, פעילות קד"מ, דיול ודיוור ישיר בהשקעה של כ-1 מיליון שקל.
פריגת היא שחקנית בלעדית בישראל בקטגוריית המיצים הקפואים עם המותג FREEZE שצמח בשנה האחרונה, מאז ההשקה המחודשת, בכ-18 אחוזים.
פריגת, מותג המשקאות מבוססי הפרי המוביל בישראל, מרחיבה את קטגוריית המיצים הקפואים ומשיקה פיתוח עולמי חדשני - פריגת freeze מנה אישית שתשווק באריזות של 50 גרם כ"א, במאגדת של רביעיית גבעים בטעמי תפוז או לימון. המוצרים החדשים של פריגת ישווקו באמצעות מערך ההפצה של החברה המרכזית
למשקאות קלים (קוקה קולה) ויוצבו בנקודות המכירה במתקני אמבטיה מיוחדים וממותגים - FREEZONE.
פריגת היא שחקנית בלעדית בישראל בקטגוריית המיצים הקפואים שצמחה בשנה האחרונה, מאז ההשקה המחודשת, בכ-18%. השקת פריגת freeze מנה אישית, הינה פיתוח ישראלי ייחודי ראשון מסוגו בעולם של תרכיזי מיץ קפוא במנה אישית המאפשרת לכל אחד מאיתנו ליהנות ממנה אישית של מיץ טבעי באריזה נוחה וידידותית שכל אחד יוכל להכין את כוס המיץ שלו על פי טעמו.
השקת פריגת freeze מנה אישית, בהשקעה של כ-1 מיליון ש"ח, תלווה בקמפיין פרסום עיתונות באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT. ובפעילות קד"ם, חלוקת מוצרים להתנסות, דיוור ישיר ודיול. כחלק מהפעילות מתכננת פריגת חלוקת מנות אישיות להתנסות בכ-100 סניפים ונקודות מכירה מובילות. כמו כן, תציב פריגת עמדות דיול ממותגות ותחלק מוצרים ומתכונים שניתן להכין עם ה-freeze.
נילי חלאבין, מנהלת מותג פריגת פריז: "מבדיקות שערכנו הגענו למסקנה כי הצרכנים הישראלים מעדיפים אריזה אישית וצמאים לחידושים מרעננים המעוררים רצון להתנסות. הבדיקות הוכיחו כי בשוק הישראלי נמצא פוטנציאל גדול למיצים קפואים של פריגת פריז במנות אישיות ומדובר במוצר חדשני המתאים לכל אחד באופן אישי עם כל הערכים הבריאים והטבעיים של פריגת.
האסטרטגיה שלנו היא להרחיב את קהל הצרכנים שלנו ולענות על צרכי הלקוחות נוספים המבקשים מוצרים טבעיים, אישיים ונוחים. בנוסף, המשקאות הקפואים של פריגת מהווים אפשרות נהדרת לשימושים נוספים, כגון בישול, אפייה וקינוחים.
שוק המשקאות הקלים מבוססי הפרי נאמד בכ- 1.5 מיליארד שקל במחירי צרכן, כאשר המיצים הקפואים מהווים כ-7%.
קטגוריית פריז של פריגת עברה מיתוג מחדש לפני כ-10 חודשים בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר. במסגרת המהלך, המשקאות הקפואים של פריגת, שנקראו "פריגת קפוא", שינו את פניהם מבחינה חזותית וטכנולוגית, הוספו טעמים חדשים וחדשניים
והם מותגו מחדש תחת השם פריגת פריז במטרה להרחיב את מעגל הצרכנים של הקטגוריה ולפנות לקהל צרכנים צעיר יותר תוך פיתוח מוצרים בטכנולוגיה מתקדמת והשקת טעמים חדשים בהן סדרות דיאט וסדרות קוקטיילים.
טווח מחירים פריגת פריז במנה אישית ברביעיית גבעים : 4.50-4.10 שקל.