חברת "50 פלוס" הקימה חברת בת:
"מידאס"- חברה חדשה לערוצי תקשורת שיווקית לאוכלוסיית בני 50 פלוס.
"מידאס", חברה שמתמחה בפיתוח ערוצי תקשורת ושווק לאוכלוסיית בני 50 ומעלה, הוקמה ע"י חברת "50 פלוס". "מידאס" הוקמה על רקע העניין הגובר בישראל ובעולם בקרב חברות וארגונים במוצרים ושרותים לאוכלוסיית ה"בייבי בומרס" (גילאי 65-50) וגילאי 65 ומעלה.
בני 50 פלוס מונים כ-25% מהאוכלוסייה הכללית בישראל ומגיעים ל 1.4 מליון איש, מהם 800 אלף "בייבי בומרס" ו-600 אלף גילאי 65 ומעלה. אוכלוסייה זאת מרכזת בידיה למעלה מ-70% מהנכסים הפיננסיים בישראל ורמת ההכנסה הפנויה שלה גבוהה יותר משל כל קבוצת גיל אחרת. למרות זאת המדיה הכללית נוטה להתעלם מאוכלוסייה זאת.
חברת "מידאס", תציע לחברות שמבקשות להגיע לקהלים אלה דרכי פרסום ייחודיות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט. החברה גם תפתח ערוצי שיווק ישיר באמצעות מסדי נתונים מפולחים של אוכלוסיית גילאי 50 פלוס.
המוצר הראשון של "מידאס" הוא מבזק עסקי בפורמט של "פקס עיתון" שנשלח לחברות ולארגונים שמתעניינים בחדירה ובהרחבת פעילות בקרב אוכלוסיית גילאי 50 ומעלה.
אלו ימצאו בו רעיונות שיווקיים ומוצרים חדשים מכל העולם, המושקים עבור בני ה 50 פלוס בקצב מסחרר.
"מידאס" (זהו גם שמו של הפקס עיתון) יתמקד בחמישה התחומים ה"מושקעים" ביותר ע"י בני ה 50 פלוס: פיננסים, צרכנות, נופש, פנאי ובריאות.
חברת "50 פלוס" מייעצת לחברות כיצד לפעול בקרב בני 50 ומעלה ומתמחה בייעוץ שיווקי ובפתרונות שיווק כוללים לגילאי 50 פלוס. לחברה היכרות מעמיקה של הרגלי הצריכה וסגנון החיים של גילאי 50 פלוס וניסיון רב בתכנון אסטרטגי, בשיווק ופרסום בכל תחומי הצריכה העיקריים של אוכלוסייה זאת.
"50 פלוס" הוקמה על-ידי השר לשעבר, עוזי ברעם, אריה רוטנברג ושישקו פרידמן, ממקימי משרד הפרסום "קשר בראל", אמנון הרציג, לשעבר, מנהל השיווק והתכנון האסטרטגי בהנהלת בנק הפועלים ושמעון ימין, מנכ"ל חברת אתגרים פיננסיים.