אופיר טורס מעלה קמפיין פרסום אינטרנטי לחשיפת "מבצע הקיץ" הגדול באמצעות דוטומי
חברת התיירות אופיר טורס תעלה קמפיין פרסום מקוון באמצעות הבאנרים האישיים של דוטומי, במסגרתו תשלח אופיר טורס באנרים אישיים לאלפי גולשי אינטרנט, אשר נרשמו להיות בקשר עם אופיר טורס באמצעות שירות דוטומי.
הקמפיין של אופיר טורס נועד לחשוף את "משחק הקיץ הגדול" של אופיר טורס, הנערך בשיתוף פעולה עם YNET. במסגרת המבצע מתבקשים הגולשים לשחק במשחק ארץ-עיר וירטואלי. בין המשתתפים יוגרל פרס ראשון של כרטיס טיסה סביב העולם. הפרס השני: בכל שבוע תוגרל חופשה באירופה והפרס השלישי יהיה חופשה זוגית בישראל שתוגרל כל יום.
אודות דוטומי
חברת דוטומי פיתחה ערוץ תקשורת פרסומי ואישי, המאפשר לחברות ומותגים להעביר מסרים שיווקיים באמצעות באנרים פרסומיים באינטרנט. הבאנרים האישיים מופיעים בפני הגולש, אשר נרשם לשירות באמצעות חברה או חברות עימן הוא מעוניין להיות בקשר, בפורטלים המובילים בישראל, ביניהם: וואלה, תפוז, דה מרקר, YNET, ONE, לילה, גלובס ואחרים.