דלתא חתמה על הסכמי מסגרת למכירת מוצריה ל"ליוויס", פומה" ו"פולו" בשוק האירופי
א. טיברג מנכ"ל דלתא: אירופה יעד מרכזי לצמיחת הקבוצה; המכירות באירופה השנה, ללא מרקס אנד ספנסר, צפויות לגדול לכ-80 מיליון דולר.
חברת דלתא גליל חתמה על הסכמי מסגרת למכירת מוצרי הלבשה תחתונה לשלושה מותגים בינלאומיים, שהחלו לפעול במדינות אירופה. במסגרת זו תמכור דלתא מוצרי הלבשה תחתונה לנשים וגברים ל"ליוויס", "פומה" ו"פולו". היקף המכירות ההתחלתי לשנת 2004 צפוי להסתכם בכ-10 מיליון דולר.
הסכמי המסגרת למכירת מוצרי ההלבשה
למותגי "ליווייס", "פומה" ו"פולו" נחתמו במסגרת מדיניות דלתא להרחיב את ערוצי השיווק בשוק האירופי. עד כה, התבססה פעילות דלתא במדינות אלה בעיקר על מכירה דרך רשתות שיווק כגון, "מרקס אנד ספנסר" "המה" "וקרפור".
דחיפה נוספת לפעילות דלתא במדינות אירופה נובעת משיווק המוצרים הממותגים של יצרנית הגרביים אובורן, שנרכשה ע"י דלתא במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2003. לאובורן שני מותגי ספורט ידועים, "וילסון" ו"קומברס" ומכירותיה בשוק האירופי צפויות להסתכם השנה ביותר מ-10 מיליון דולר.
א. טיברג, מנכ"ל דלתא גליל מסר כי דלתא רואה בשוק האירופי, בנוסף לפעילות הנרחבת במרקס אנד ספנסר, יעד מרכזי להתרחבותה. הרחבת צנורות השיווק נעשתה במקביל לחיזוק מערכי הייצור והלוגיסטיקה במזרח אירופה. הגברת המאמץ בשוק זה צפויה להתבטא השנה במכירות ( ללא מרקס אנד ספנסר) בהיקף של כ-80 מיליון דולר למדינות אירופה, לעומת כ-57 מיליון דולר בשנה הקודמת.
חברת דלתא הינה יצרן עולמי מוביל של מוצרי הלבשה תחתונה וגרביים. מוצרי החברה נמכרים למותגים מובילים בעולם כמו קלוין קליין, הוגו בוס, נייק, פולו רלף לורן, דונה קרן ולרשתות שיווק כמו מרקס אנד ספנסר, טרגט, וול מארט, ויקטוריה סיקריט, גי.סי. פני, המה גאפ ואחרים. כמחצית ממכירות החברה הינם בצפון אמריקה, כ-42% באירופה וכ-8% בישראל.