קיץ חם מעבר לים:
אל על וישראייר פותחות את המאבק החזיתי דווקא בארה"ב:
שתי החברות משקיעות כ-10,000 דולר בחודש בקמפיין טלוויזיוני בערוץ הישראלי בארה"ב, ישראייר מנצלת שיווקית גם את מאגר הלקוחות של צופי הערוץ.
140,000 ישראלים צפויים לטוס הקיץ לצפון אמריקה, שהיא גם היעד ממנו מגיע המספר הרב ביותר של מבקרים לישראל בתקופת הקיץ. חברות התעופה אל על וישראייר יצאו בימים האחרונים בקמפיינים פרסומיים ושיווקיים בערוץ הישראלי בארה"ב וקנדה. החברות, שנמנעות לפי שעה מניהול מאבק פרסומי חזיתי בישראל, משקיעות כ-10,000 דולר בחודש לקמפיינים טלוויזיוניים. ישראייר רכשה יתרון על פני מתחרתה כאשר החליטה לנצל את מאגר הלקוחות הקיים של הערוץ הישראלי ולהשתמש כפלטפורמה שיווקית במדריך הטלוויזיה שמפיץ הערוץ למנוייו.
המהלך הפרסומי של חברת אל על באמצעות הערוץ הישראלי מתרכז בפרסום מחירים אטרקטיביים לישראל, ובעדכון מחירי טיסה בכל חודש. אל על מפרסמת בצמוד למהדורת החדשות של הערוץ, זמן צפיית שיא, וכן במהלך היום. חברת ישראייר העלתה את קמפיין השיווק והפרסום שלה במקבץ הפרסומות שבתוך מהדורת החדשות וכן, כאמור, בעמודי צבע במגאזין הפנאי של הערוץ הישראלי הנשלח למנויים מידי חודש.
לדברי גולן שקד, סמנכ"ל השיווק של הערוץ הישראלי בארה"ב, "בתקופת הקיץ, המסרים הפרסומיים מתרכזים במחיר הטיסה בלבד. ניתן להניח כי לאחר ההמולה יתפנו המפרסמים לפתח אסטרטגיית בידול, המתבקשת לאור התחרות בנתיב ניו-יורק ת"א".
הערוץ הישראלי הוקם בשנת 2001 במטרה להעביר שידורי טלוויזיה איכותיים לישראלים המתגוררים ברחבי ארה"ב וקנדה. הערוץ רוכש זכויות שידור בלעדיות לארה"ב מהערוץ הראשון, הערוץ השני (על שלושת זכייניותיו), ערוץ הספורט, הטלוויזיה החינוכית וחברות הכבלים. לערוץ הישראלי כ-150,000 צופים בכל רחבי ארה"ב בזמן צפיית שיא. הערוץ הישראלי הינו בבעלות החברות: I.V.P., בבעלות שלמה וולפרט - יוזם הערוץ ומנכ"ל בפועל, קרדן תקשורת, מרלז תקשורת, ו-New Regencey Productions בבעלות ארנון מילצ'ן.