פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי ייחודי שטרם נראה בארץ
תציג את הפרסומת הריחנית הראשונה בישראל.
הפרסומת לאבקת "טיפ" החדשה, תשלב בו זמנית מספר מדיומים:
טלוויזיה, עיתונות ו-4 חושים.
תשקיע בקמפיין, שיעלה לערב אחד בלבד 800 אלף ש"ח.
חברת פרוקטר אנד גמבל, ישראל יצרנית אבקת הכביסה טיפ, תעלה ב-24 ביוני, בקמפיין "רייחני" ואינטרקאטיבי, ראשון מסוגו בישראל, לסדרת אבקות הכביסה הריחניות של "טיפ" החדשה, בהשקעה של 800 אלף שקל, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס וחברת קידום המכירות "פרומרקט".
הקמפיין, שיוקרן בערב אחד בלבד, ישלב בו זמנית, דיוור ישיר בעיתונות, קמפיין טלויזיוני והעברת מגוון הריחות של אבקת הכביסה באופן מוחשי.
בבוקר עלית הקמפיין, יצורף למספר עיתונים, אינסרט שבו יוטבעו 3 ריחות האבקה. בערב, ישודר קמפיין טלויזיוני, שיניע לפעולה ויצור אינטראקציה אצל הצופים, בין האינסרט, הסרטון וריחות אבקת הכביסה. במסגרת זו יתבקשו הצופים שישתתפו בפעילות, להריח את ריחות האבקה בעלון, להתקשר לתיבת טלמסר ולענות על שאלה המתייחסת לתכני הסרטון ולזכות בפרסים אטרקטיביים.
ג'ק לוונט, מנהל השיווק של טיפ בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מסביר: "מטרתה של הפרסומת הריחנית האינטראקטיבית - הראשונה בישראל - הינה להעביר לצרכנית את תחושת הריח, תחושה שקשה להעביר במודעות בעתונות או בסרטוני פרסומת בטלויזיה. על אף העובדה שנדרשה כאן השקעה חסרת תקדים בהפקה, אנו מאמינים ששילוב שני המדיומים - טלויזיה ודיוור ישיר - בצירוף הפעלת 4 חושים (ראיה, מישוש, ריח ושמיעה), נותנים מענה לצורך זה.
אבקת הכביסה "טיפ", נרכשה ע"י פרוקטר אנד גמבל לפני כחצי שנה. נוסחת האבקה שודרגה ו"טיפ החדשה" הושקה מחדש לפני כחודש , תוך שהיא היחידה בישראל המציעה מגוון ריחות שונים (בדומה למרככי כביסה).