|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

רשת ביתילי מגדירה מחדש את קהל היעד

- הודעה מטעם ביתילי
11/07/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אירינה שלמור, יחסי-ציבור  |    |  שלמור


רשת ביתילי מגדירה מחדש את קהל היעד ויוצאת בקמפיין מיוחד המופנה לנשים בלבד

"ביתילי - לעצב בסגנון שלך".

מאחורי הקמפיין עומדת תפיסה שיווקית חדשה המאמינה בהשפעת גלגל המזלות על הטעם האישי.

לקראת החגים, נערכה הרשת עם קולקציה חדשה של רהיטים וכלי בית בהשקעה של 20 מיליון שקל.

רשת ביתילי, רשת הרהיטים הגדולה בישראל, מציגה תפיסה שיווקית חדשה שמאחוריה הרעיון שלכל אשה סגנון וטעם מיוחד ואישי המושפע לעיתים מאופיה, קרי מהמזל בגלגל המזלות שלה.

לדברי פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק בביתילי: הזיקה לאסטרולוגיה בקרב הנשים היא חוצה גבולות ומעמדות וכל אחת מושפעת ממנה במידה זו או אחרת.

הנשים, כך עולה מסקרים שעורכת רשת ביתילי, הם הכח המניע והמחליט לקניית רהיטים, בחירת מיקום הקנייה והקנייה עצמה.

תובנות אלו הובילו את הרשת לקמפיין נשים ייעודי היוצר את הקשר בין גלגל המזל לטעם האישי, תחת הסיסמה: "יש לך את הטעם שלך, יש לך את האופי שלך. ביתילי - לעצב בסגנון שלך".
הקמפיין מציג סידרה של מאפייני מזלות בתחום של עיצוב וטעם, לדוגמא:

בנות מזל דלי אוהבות עיצוב עכשווי ומתוחכם,
מזלות טלה מעדיפות סגנון מקורי מוחצן,
מזלות המאזניים מעדיפות צבעים פסטליים, עם טאץ' קלאסי מהודר, אך לא מצועצע וכו'.

מדובר במהלך משולב שתחילתו בקמפיין עוגן שימשוך אליו את קהל הנשים המגוון והמשכו בפעילות שתתבצע בנקודות המכירה עצמן, מוסיף גולדשטיין.

קמפיין המזלות יחל במקביל להיערכות חסרת תקדים של הרשת לקראת קניות החגים. הקירבה של ראש השנה לחופשת הקיץ תיצור תנועה ערה בחנויות כבר במהלך חודש אוגוסט, מעריך גולדשטיין.

לקראת החג, נערכה הרשת עם מלאי רהיטים וכלי בית המיובא מכל רחבי הגלובוס, בהיקף של 20 מיליון שקל.

הקמפיין החדש, בהיקף ½ 2 מיליון שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום נחמני צפריר ויכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילויות בתוך הרשתות.

תאריך:  11/07/2004   |   עודכן:  11/07/2004
אירינה שלמור, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביחי מיכאלי מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת אמן מחשבים
שופרסל יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש - בכיכובה של לובה - הקופאית הידועה, בשיתוף עם חברת עלית תחת הסיסמא: "שובר קופות"!!!
הסתיים פרויקט חילופי סטודנטים לרפואה מארה"ב
תרומה לעמותת עלם
שיא אינטראקטיבי ישראלי ב"הקלקות" לקמפיין מתפרץ לטלפון
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il