110 קמפיינים מתמודדים השנה בתחרות הקד"מ הישראלית ה- GLOBES AWARDS
השיפוט בתחרות יתקיים בשבוע הבא על ידי ועדת שיפוט הכוללת 40 מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק בכירים בראשות עופר בלוך, יו"ר איגוד המפרסמים ומנכ"ל YES - חלוקת הפרסים לזוכים תתקיים במסגרת טקס חגיגי -28/7/2004.
סופרפוש לא ניגשה לתחרות.
בתחרות מתמודדות השנה סוכנויות הקד"מ הבאות: פרומרקט, מומנטום, טרגט מרקט, דטה פרו, פוגל לוין2, יאללה שיווק אקטיבי, מולטי קד"מ, מרקיט, פאזה הפקות, אלי לוי הפקות, הדיה, באומן בר, בנוסף, הוגשו לתחרות עבודות ישירות ממחלקות הקד"מ בחברות DHL לוריאל ויפאורה תבורי.
הקמפיינים שהוגשו הם עבור החברות: סלטי צבר, יוניליוור, פולקסווגן, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, פלאפון, ג'ונסון אנד ג'ונסון, קוקה קולה, תנובה, רכבת ישראל, פרוקטר אנד גמבל, ריגלי, חוגלה קימברלי, טמפו, טעם העיר, אורנג', יפאורה תבורי, י.ב.מ, סופרפארם, משביר לצרכן, דלק, אואודי, ארנה, ברק 013, מבשלות בירה ישראל, כרמל מזרחי , פריגת, לימן שליסל, מפעל הפיס, DEBIS ועוד.
את הקמפיינים שהוגשו לתחרות תשפוט בשבוע הבא ועדה, הכוללת 40 מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק בכירים, בראשות עופר בלוך, יו"ר איגוד המפרסמים ומנכ"ל חברת YES. ההכרזה על הקמפיינים שזכו בתחרות תעשה במסגרת טקס חגיגי, שיערך ב-28/7/2004.
בשנה שעברה, זכתה פרומרקט במספר הרב ביותר של מדליות זהב במקצה הישראלי-5 מדליות. עוד זכו בזהב: טרגט מרקט-4, מומנטום-4, יאללה שיווק אקטיבי-1, פאזה הפקות-1 ואייל נאור EXP - 1.
בשנה שעברה הגיעו סוכנויות קד"מ מישראל להישגים יוצאי דופן בתחרות העולמית וזכו ב-3 פרסי גלוב מתוך 14 וב-4 מדליות זהב מתוך 16 שחולקו.