מחלבת טרה מרחיבה את מותג הנוער שלה ומשיקה את ג'ננה מיני שוקולד
ג'ננה, מותג הנוער של טרה, הגדיל את נתח השוק שלו מעל פי 4 מאז ההשקה המחודשת בדצמבר 2002.
ג'ננה מיני שוקולד פונה לבני נוער וצעירים המעונינים במנה קטנה יותר מהגודל הרגיל של ג'ננה.
שוק המעדנים בישראל נאמד בכ-240 מיליון שקל בשנה.
מחלבת טרה מרחיבה את מותג הנוער שלה - ג'ננה ומשיקה את ג'ננה מיני שוקולד, באריזה של 125 גרם ובמחיר מיוחד של 1.50 ₪ ליחידה. המוצר החדש ישווק באריזת רביעיות ומתווסף למגוון מוצרי ג'ננה הפונים לבני נוער ומשווקים במגוון טעמים, רובם ייחודיים לג'ננה של טרה.
מחלבת טרה השקיעה במהלך השנתיים האחרונות מאמצים רבים בפיתוחו של המותג ג'ננה והגיעה לנתח שוק שנתי של כ - 16%, עם עלייה של מעל פי 4 מאז ההשקה המחודשת של המותג שנערכה בדצמבר 2002.
דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה: "השקת ג'ננה מיני שוקולד באה לענות על צורך הקיים אצל צרכני מעדנים - צורך למעדן קטן יותר בכמות קטנה יותר. לא תמיד כשמתחשק לאכול מעדן, הצרכן רוצה לאכול כמות רגילה, לעיתים בא לו להתפנק עם כמות קטנה יותר שמספיקה לו לאותה הזדמנות שימוש.
המעדנים של טרה ובראשם מותג הנוער - ג'ננה ממשיכים להתקדם ולתפוס את מקומם הטבעי בשוק המעדנים בישראל וההצלחה של ג'ננה נובעת לא מעט בזכות הייחודיות והחדשנות של טרה, בפיתוח והרחבת מותג הנוער עם מוצרים חדשניים ומקוריים כגון: ג'ננה חצי חצי וניל שוקולד אגוזים , ג'ננה חצי חצי פונץ' בננה , ג'ננה טריו שוקולד , ג'ננה טריו שוקולד בננה ועוד".
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים.