משרד הפרסום של "נורמנדה", מידן-שנהב, בחר בפנטומימאי המוכר והמפורסם ביותר בישראל, חנוך רוזן, כפרזנטור של המקרר השקט בעולם מבית "נורמנדה". חנוך רוזן נבחר בשל החיבור המושלם בין פנטומימה לשקט של המקרר. החיבור יוצר את האפקט המבוקש.
חברת "קלינטון", יבואנית המקרר השקט של "נורמנדה" יוצאת בסוף השבוע בקמפיין טלוויזיה ראשון באמצעות משרד הפרסום "מידן שנהב" בהשקעה מדווחת של שני מיליון שקלים. מסע הפרסום כולל טלוויזיה (ערוץ 2 ו-10), עיתונות ארצית ופעילות BTL בחנויות.
סיסמת הקמפיין: "נורמנדה - המקרר השקט בעולם", ומוביל אותו בכיר אמני הפנטומימה בישראל, חנוך רוזן, הנחשב לסמל ישראלי לפנטומימה ולשם נרדף לשקט.
"חנוך רוזן והערכים שהוא מביא אתו, יוצרים את האפקט המבוקש", אומר שאול מידן, מנכ"ל פרסום מידן-שנהב. "רוזן הוא דמות ידועה המתקשרת אצל הצרכן עם שקט, וזהו בדיוק הבידול שיש למקרר "נורמנדה". לדבריו, עבור השתתפותו בקמפיין קיבל חנוך רוזן סכום של כ-50,000 דולר.
המותג "נורמנדה" מיובא לארץ על-ידי חברת "קלינטון". על-פי נתונים שמסר אבי ארביב, מנכ"ל החברה, בקטגוריית המקררים נחשב "נורמנדה" למקרר השקט בעולם. הוא מצויד בכל הטכנולוגיות החדישות, ונמכר בחנויות המובחרות.
סופרוייזר: שמוליק שנהב
מנהל קריאטיב וקופירייטר: שאול מידן
ארט דירקטור: תמיר פרבר
תקציבאית: ורד ויזוביץ
מוזיקה: שלומי קינן
הפקה: "קריפ"