|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

נחתמה עיסקת רשת "המשביר החדש לצרכן" עם רשת "מריונו"

- הודעה מטעם המשביר לצרכן
01/08/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שלומית שתיוי, יחסי-ציבור  |    |  וילדר יחסי ציבור

נחתמה עיסקת רשת "המשביר החדש לצרכן" – רשת "מריונו" ("Marionnaud").

בסוף השבוע האחרון בפריז נחתמה עסקת שותפות בין הרשת הגדולה ביותר באירופה בתחום הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח - רשת "מריונו" ("Marionnaud") לבין רשת בתי הכלבו הגדולה בישראל - רשת "המשביר החדש לצרכן" ע"י מנהלי "המשביר החדש לצרכן" בראשות יו"ר "המשביר החדש לצרכן" מר שמוליק אביטל.
במסגרת העסקה תוקם בישראל חברה חדשה – "מריונו – המשביר החדש לצרכן" שתנהל את כל מערך הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח בכל 24 סניפי רשת "המשביר החדש לצרכן" (תחום הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח מהווה כ – 30% מהיקפי הפעילות העסקית של רשת "המשביר החדש לצרכן").

מר מרסל פרידמן, נשיא ובעלים של רשת "מריונו" ("Marionnaud"): "רשת "מריונו" תשקיע כבר במהלך החודשים הקרובים כ–10 מיליון יורו בבניית פלטפורמה ומיתוג חברת "מריונו – משביר החדש לצרכן".

מר רמי שביט, מנכ"ל רשת "המשביר החדש לצרכן": "העוצמה, הידע, הגודל, הניסיון והמוניטין של חב' "מריונו" תגדיל את היקף הפעילות של הרשת בישראל ותביא כבר בשנת 2005 להרחבת נתח הפעילות של הרשת בכ–20% - 25% ולרווחיות".

חב' "מריונו – המשביר החדש לצרכן" תרחיב את היקף הפעילות של רשת "המשביר החדש לצרכן" בתחום הקוסמטיקה והבישום באמצעות כניסת מותגים חדשים, מותגים בלעדיים, פתיחת מרכזי ספא, טיפוח וטיפולי יופי כפי שנהוג בסניפי הרשת באירופה ועוד.

בתום מו"מ, שנמשך כ–7 חודשים, נחתמה בסוף השבוע האחרון בפריז עסקה לכניסת רשת "מריונו" ("Marionnaud"), שהינה הרשת הגדולה ביותר באירופה בתחום הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח ובבעלותה כ – 1,350 סניפים בכל רחבי אירופה עם רשת "המשביר החדש לצרכן" רשת בתי הכלבו הגדולה בישראל.

במסגרת הסכם זה תוקם חברה חדשה – חב' "מריונו – המשביר החדש לצרכן" שתנהל את כל פלטפורמת המכירות והשיווק של מוצרי הקוסמטיקה, הבישום והטיפוח ב–24 סניפי רשת "המשביר החדש לצרכן" בכל רחבי הארץ (תחום הקוסמטיקה, הבישום והטיפוח מהווה כ – 30% מהיקף הפעילות העסקית של רשת "המשביר החדש לצרכן" בישראל).

רשת "מריונו" ("Marionnaud") הינה בבעלות איש העסקים היהודי – צרפתי, מר מרסל פרידמן, שרכש את הרשת לפני כ–8 שנים והפך אותה תוך תקופה קצרה מרשת קטנה ומפסידה לאימפריית הקוסמטיקה והבישום הגדולה ביותר באירופה עם היקף מכירות של
כ–1.2 מיליארד יורו בשנה.

מר פרידמן, שזאת השקעתו הראשונה בישראל, מציין, שרשת "מריונו" תשקיע כבר במהלך 4 החודשים האחרונים של שנת 2004 כ–10 מיליון יורו בבניית הפלטפורמה ומיתוג חברת "מריונו – המשביר החדש לצרכן".

אופן ההתקשרות של חב' "מריונו" בעולם הינו – שותפויות מקומיות, הסכמי זכיינות, ובחלק מן המדינות כגון: צרפת, שוויץ, איטליה ואוסטריה החברה פועלת כגוף עצמאי ללא שותפים. לחברה אין הסכמי התקשרות בלעדיים והמדיניות שלה הינה לספק את כל המותגים, עממיים ויוקרתיים כאחד, תחת קורת גג אחת ומכאן חוזקה של חב' "מריונו" לנהל מו"מ עם חברות שונות ברמה רב לאומית.
ייחודה של החברה נובע מנוכחות רב מותגית לצד שיטת דיול ייחודית, בה הדיילות מאומנות למכור לכל לקוח את מה שמתאים לו ללא העדפה של מותג זה או אחר.

מר רמי שביט, מנכ"ל "המשביר החדש לצרכן" מציין, שהעסקה בין חב' "מריונו" לרשת "המשביר החדש לצרכן" מהווה שינוי פני "הריטייל" בישראל ומוסיפה לרשת "המשביר החדש לצרכן" עוצמה, ידע, גודל, ניסיון ומוניטין שירחיבו את היקף הפעילות של הרשת בישראל בכ–20%-25% כבר בשנת 2005. תחום הקוסמטיקה הינו הקטר שמוביל את חנויות "דיפטמנסטור" (כלבו) בעולם ולמהלך הנ"ל יהיו השלכות עסקיות, שיווקיות וכלכליות להתפתחות הרשת ומיצובה התדמיתי.

הצפי שהעסקה הנ"ל תביא להגדלת הרווחיות של הרשת. תחזית הרווח התפעולי בשנה הראשונה להפעלת ההסכם של החברה המשותפת הינה כ–18 מיליון שקל.

מר שביט מוסיף שבעבר היו מספר ניסיונות של חברות לבצע שותפויות ברמה כזו אך זאת הפעם הראשונה שעסקה שכזו באה לידי מימוש ושלעסקה עם חב' "מריונו" מס' יתרונות בולטים ביניהם:

1.ניצול הידע והמקצועיות בתחום המכירות וקידום מכירות בקוסמטיקה.

2.שיתוף פעולה עם חברות ומותגים שלא שווקו עד כה בישראל.

3.הרחבת הפעילות השיווקית של מותגים קיימים במקביל לכניסת מותגים יוקרתיים חדשים ומותגים בלעדיים.

4.הגדלת מגוון המותגים בתחום הטיפוח, הקוסמטיקה והבישום מכ–150 מותגים המשווקים כיום ברשת לכ–200 מותגים.

5.שיתוף פעולה בין מועדון הלקוחות של חב' "מריונו", המונה כיום למעלה מ-8 מיליון חברי מועדון לבין מועדון הלקוחות של רשת "המשביר החדש לצרכן", המונה כיום כ–258 אלף חברי מועדון.

6.עוצמה, ידע, ניסיון ורכש.

7.שינוי מבנה התמחור לטובת הצרכן.

8.התמקצעות שיטת הדיול ברשת.

9.הקמת מרכזי טיפולי ספא, טיפוח וטיפולי יופי בכל סניפי הרשת על-פי המבנה המתופעל של רשת "מריונו" באירופה.

10.השקעות נוספות במיתוג.

11.פתיחת סניפים נוספים.

פרופיל רשת "המשביר החדש לצרכן"

1.רשת "המשביר החדש לצרכן", שנרכשה לפני כשנה וחצי על-ידי קב' "שביט" (רמי שביט).

2.הרשת מונה כיום 24 סניפים בפריסה ארצית, שטח כולל של הסניפים 92,000 מ"ר.

3.ברשת עובדים כ-1,500 אנשים בניהם: מנהלי סניפים, מעצבים, יועצים + 850 יועצות יופי הפזורים בכל הסניפים.

4.לרשת "המשביר החדש לצרכן מערכות מידע מתקדמות המספקות מידע עדכני ושותף "און ליין" בנושא פדיון הרשת לאורך כל שעות היום, ניהול מערכות כרטיסי אשראי מול חברות האשראי, ניהול מלאי עד לרמת גודל צבע, מערך תמיכה ממוחשב בספקים כולל ממשקי קטלוגים, הזמנות ומכירות ומערכות תמיכה במועדון.

5.ברשת משווקים מגוון מוצרים רחב המשווקים על-ידי למעלה מ-300 ספקים, משווקים ומפיצים שונים מכל התחומים.

6.לרשת "המשביר החדש לצרכן" מועדון לקוחות ייחודי המונה כ-259 לקוחות פעילים.

7.נתח שוק מוערך של %20 משוק הבישום ובקוסמטיקה היוקרתית בישראל.

8.במהלך השנה וחצי ביקרו בסניפי הרשת כ-10.5 מיליון איש מתוכם בוצעו כ-7.8 מיליון עסקאות ושווי העסקה הממוצעת 128 שקל.

9.קצב המכירות השנתי של הרשת הינו כ-850 מיליון שקל.

פרופיל חב' "מריונו" ("Marionnaud")

חב' "מריונו" ("Marionnaud") הינה בבעלות איש העסקים הצרפתי - יהודי מר מרסל פרידמן. מר מרסל פרידמן רכש את הרשת מברנאר מריונו בשנת 1996 בזמן שהחברה סבלה מהפסדים כבדים. בשנים 96' - 95' הפסידה הרשת כ-5.7 מיליון יורו וכבר בשנה הראשונה לאחר רכישת הרשת ע"י מר פרידמן עברה הרשת לרווחיות של 1.5 מיליון יורו. מחזור המכירות של הרשת בשנה האחרונה היה כ-1.2 מיליארד יורו והרווח הנקי כ-38.7 מיליון יורו.

חב' "מריונו" הינה רשת מוצרי הבישום, הקוסמטיקה והטיפוח הגדולה באירופה ומונה כיום כ - 1,350 חנויות ובוטיקים במסגרתם משווקים תכשירי קוסמטיקה, בישום, אביזרי אופנה ובחלק מהחנויות גם תרופות ללא מרשם רופא.
סניפי חב' "מריונו" מתפרשים בכל רחבי אירופה כאשר גודל

הסניפים נע בין סניף בוטיק בשטח של 150 מ"ר לחנות מרכזית בגודל של כ-600 מ"ר.

הסניפים משתרעים בכל רחבי אירופה ומרוכזים בעיקר בצרפת, איטליה, ספרד, פורטוגל, שוויץ, אוסטריה, הונגריה, פולין, צ'כיה, מרוקו ורוסיה.

ברשת מועסקים כ-9,006 עובדים רובם יועצים, דיילים, מעצבים, מנהלי מכירות, מנהלי שיווק ועוד.

לרשת "מריונו" למעלה מ-8 מיליון חברי מועדון לקוחות רשומים הנהנים מידי יום ממאות מבצעים, הנחות, הזמנות לאירועים ועוד.

בשנת 2000 חנכה החב' בעיר מארסיי את מתחם המכירות הגדול ביותר ברשת בגודל של 1,500 מ"ר. ובדצמבר 2000 חנכה הרשת מתחם של 600 מ"ר בשדרות "שאנז אליזה" בפריז.

הרשת רכשה מותגים בלעדיים רבים ביניהם: Kléber, Saresco, Patchouli, Annabelle (Silver Moon, Li Parfums, Opéra Chis), Votre Beauté, Palis du Parfum, Par Monts et Parfum, Chloé, Vialle, Marie Bernard. חב' "מריונו" ממשיכה לנגוס בנתחים מן השוק בצרפת שהינו שוק היעד העיקר של החברה.
צמיחת הרשת בצרפת ממשיכה כשהמטרה העיקרית היא מתן מענה לצרכיו של הלקוח באמצעות הצגת מגוון רחב של מוצרי-יוקרה, לצד מתחמים המציעים מגוון של מוצרים נבחרים בשירות עצמי, מוצרים הנמכרים בכמויות גדולות ומוצרים פרה-רפואיים.

"מריונו" היא גם הרשת הראשונה בצרפת למוצרי יופי, עם מספר רב יותר של תאים שבהם הלקוחות מוצאים את מיטב המחירים והתחייבות לאיכות שמאפיינת את "מריונו".

הקבוצה שמנהל מר פרידמן המשיכה לצמוח ובשנת 2000 פתח ב"מתקפה" הראשונה באירופה. מר פרידמן רכש את הרשת Suisse Alrodo (שבבעלותה 101 חנויות) וחמש חנויות בשמים ראשיות בז'נבה, ובכך הפך למס.1 בשוויץ עם נתח שוק של קרוב ל-20%.

בבעלות הקבוצה 137 חנויות באיטליה, שם היא ממשיכה להתפתח במטרה להגיע לשליטה בשוק האיטלקי במהלכן של שלוש השנים הבאות.

כמו כן, מאז שנת 2001 מיוצגת רשת "מריונו" גם בספרד, וכיום היא מונה 182 נקודות מכירה. הקבוצה, שנמנית, זה מכבר, על שלוש השחקניות הגדולות בשוק, ממשיכה במדיניות של רכישת חנויות.

באוסטריה, אחד משווקי-הדגל של הקבוצה, הפכה "מריונו" למובילה בתחום ההפצה הממוקדת של בשמים ומוצרי קוסמטיקה בפחות משנה אחת, עם 93 נקודות מכירה ונתח שוק של כ-30%. הקבוצה מיוצגת גם בטוניס, שם בבעלותה שתי חנויות, וחנות נוספת בקזבלנקה שבמרוקו.

הקבוצה חדרה אף למדינות מזרח אירופה (פולין, צ'כיה, סלובקיה, הונגריה ורומניה) והפכה אף לרשת מובילה במדינות אלו כחלק מהמדיניות הכוללת של כיבוש השווקים באירופה.

תאריך:  01/08/2004   |   עודכן:  01/08/2004
שלומית שתיוי, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רצים לדירה? "ארבעה נגרים" כבר הגיעו...
קרלסברג מציגה: מסע פרסום חדש "Carlsberg Call"
הנקניקיות של זוגלובק חוזרות עם המורדים ללימודים:
משרד יחסי הציבור "בר-תקשורת" קיבל את תקציב יחסי הציבור
מבשלות בירה ישראל, יבואנית ומשווקת בירה גינס בישראל, מציגה לראשונה מארז מבצע ייחודי בו ארבעה בקבוקי גינס וכוס ממותגת גינס באיוריו המפורסמים של הצייר הבריטי הנודע ג'ון גילרוי במתנה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il