רשת בורגראנץ' יוצאת בשיתוף פעולה עם סרט הלהיט הענק של הקיץ - "גארפילד".
בורגראנץ' תציע כרטיס שני חינם לסרט ומבחר מתנות מדליקות בדמויות כוכבי הסרט.
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי רחב היקף בהשקעה של 500,000 ש"ח.
רשת בורגראנץ' ממשיכה להוביל בהצעותיה החדשניות ללקוח והפעם היא עושה את זה עם המותג החם ביותר בקרב הילדים הלא הוא "גארפילד".
רשת בורגראנץ השקיעה בפרויקט כ-1,000,000 שקל.
רשת בורגראנץ חברה עם חברת ההפצה א.ד. מטלון שהביאה לארץ את הלהיט "גארפילד" העומד לצאת לאקרנים ב-5.8.04. בארה"ב הסרט מוצלח מאוד ומציג מספרים גבוהים ומתחרה ראש בראש מול "שרק 2".
במסגרת שיתוף הפעולה כל מי שיקנה ארוחת ילדים במהלך אוגוסט יקבל כרטיס שני חינם לסרט "גארפילד" בנוסף כל מתנות הילדים שיחולקו בארוחות הילדים יהיו מתוך דמויות הלקוחות מהסרט כמו: בובות, מחזיקי מפתחות, ספלים, צעצועים להרכבה, קופסאות תכשיטים וערכות של מדבקות.
חגית קמין סמנכ"ל שיווק בורגארנץ' מסרה כי: "הצלחנו לחבור למותג בינלאומי הנמצא כעת בשיאו, כחלק מהאסטרטגיה להעניק ערך מוסף לחוויה של הילדים בבורגראנץ' בחרנו לחבור למותג גארפילד באמצעות הסרט "גארפילד" באמצעות חלוקת כרטיס שני חינם לסרט ומגוון רב של מתנות גארפילד, כמו כן תקופת הקיץ טומנת בחובה גידול במכירות בתחום ארוחות הילדים והשת"פ הנוכחי הינו יריית פתיחה למבצעים ושיתופי פעולה נוספים לילדים המתוכננים".
עוד הוסיפה קמין: "זוהי דרך נהדרת עבורנו להעביר לילדים את המסר כי שוב בורגראנץ' מביאה להם את הדבר ה"חם" ביותר בשוק המותגים לילדים".
רשת בורגראנץ תלווה את מהלך הפרויקט באמצעות קמפיין פרסומי בטלוויזיה בבתי הקולנוע ונקודות המכירה שייערך על-ידי ציבלין בהשקעה של 500,000 ש"ח.
הסרטון מציג טריילרים מהסרט גאפרילד.
במהלך הפרויקט שיחל ב- 5.8.04 ויימשך כחודש תתקיים חגיגת "גארפילד" בסניפים במסגרת יקושטו הסניפים באווירה ייחודים לסרט.
קרדיטים לקמפיין:
משרד הפרסום: ציבלין תקשורת צעירים.
מנהל קריאטיב: אורן ציבלין
סופרוייזר קריאטיב: שי בורביץ'
ארט: אסף לבקוביץ'.
סופרוייזר: מרב אביטל.
תקציבאית: ליאת אמסילי
M.C.- הפקה: גאדג'ט
במאי: סיון לו-יון גלעד