המועצה לשיווק פרי הדר עורכת מסע פרסום
לפרי הדר תחת הסיסמא: "מקלפים וזוכים"
המועצה לשיווק פרי הדר תפתח בתחילת חודש פברואר במסע לקידום מכירות פרי הדר תחת הסיסמא: "מקלפים וזוכים". מסע הפרסום יכלול פרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל ושילוט בנקודות המכירה ברשתות השיווק ובחנויות הפירות המובחרות. קנית פרי הדר מכל המינים והזנים תזכה את הקונים בהשתתפות בהגרלה רבת פרסים.
במסגרת המבצע, כל הרוכש פירות הדר בסכום של עשרה שקלים ישתתף בהגרלה של פרסים, ובהם מערכות קולנוע ביתי, טלויזיות, מקררים ומכונות כביסה. רוכשי פירות ההדר יקבלו כרטיס ובו מידע על ערכו התזונתי של הפרי שרכשו. המבצע ימשך כחודש ימים.
מטרת המבצע היא להגדיל את מכירות פירות ההדר בתקופת החורף, שהיא שיאה של עונת ההדרים. המבצע ישים דגש על תרומתם של פירות ההדר לבריאות האדם: אכילת פרי הדר טרי או מיץ טבעי סחוט בבית לשתיה מידית הם בעלי תכולה תזונתית גבוהה במיוחד. הפרי מכיל ויטמינים, סיבים תזונתיים ולעומת זאת תכולה נמוכה של שומן וערך קלורי נמוך.
בדפי המידע שיקבלו הצרכנים יודגש שהפרי הטרי מקנה לגוף האדם חיסון טבעי נגד מחלות החורף וכן תרומה של זנים שונים של פרי הדר במניעה של מחלות ספציפיות, כגון: מניעת סרטן המעי הגס על-ידי אכילת פומלית טריה, הורדת לחץ דם על-ידי אכילת אשכוליות או שתית מיץ אשכוליות טרי וכו'.
הג'ינגל שילווה את המבצע נכתב והולחן על-ידי יושי שדה הביצוע: מזי כהן.
המועצה עורכת את המבצע באופן עצמאי, שלא באמצעות משרד פרסום, ונעזרת בשרותיה של חברת "ניו-ליין" לקידום מכירות.