רשת "הבורסה לתכשיטים" משיקה קטלוג חדש לקראת החגים
זהו קטלוג ראשון של הרשת לאחר 3 שנים.
רשת "הבורסה לתכשיטים" משיקה קטלוג חדש לקראת החגים בעלות של כ-150 אלף שקל. הקטלוג, בהפקת משרד הפרסום והעיצוב "אלית-דורית", מופץ השבוע בתפוצה של כ-180 אלף עותקים במגזין "לאישה", במגזין "שארם" של וסטי, בדיוור ישיר לאלפי לקוחות הרשת ובסניפי הרשת ברחבי הארץ.
בקטלוג המהודר מוצגת קולקציית התכשיטים החדשה של רשת "הבורסה לתכשיטים" הכוללת סטים משובצים יוקרתיים, תכשיטי יהלומים, תכשיטי זהב משובצים אבני חן, תכשיטי פנינים ועוד. הקטלוג החדש הינו הקטלוג הראשון שמפיקה הרשת מאז החלפת הבעלות עליה לפני כשנה. הקטלוג הקודם הופק בסוף שנת 2001.
מנהל השיווק של רשת "הבורסה לתכשיטים", יוני להב, מוסר כי הרשת רואה בקטלוג כלי שיווקי-פרסומי מרכזי של החברה. להב מוסיף כי הרשת בחרה להפיק את הקטלוג לקראת החגים, מכיוון שבתקופה זו נהוג להתחדש ולהעניק תכשיטים במתנה. עוד מציין להב כי ההחלטה על הפקת הקטלוג התקבלה בעקבות ביקוש רב מצד אלפי לקוחות החברה: "הגיעו אלינו פניות רבות מצד לקוחותינו הקבועים בבקשה להפיק קטלוג חדש של "הבורסה לתכשיטים" לקראת השנה החדשה, ואני שמח מאוד על כך שסיפקנו את מבוקשם".
רקע:
רשת "הבורסה לתכשיטים", פועלת בתחום התכשיטים בישראל משנת 1975, ומתמחה בעיקר בתכשיטי יהלומים. בנוסף על כך ניתן למצוא בסניפי הרשת תכשיטי זהב, תכשיטי פנינים, תכשיטים משובצים אבני חן, תכשיטי יוקרה לגברים, וכן מבחר רחב של מותגי שעונים מובילים. כל תכשיטי היהלומים ברשת הם תוצרת כחול-לבן ומיוצרים במפעלי הרשת בישראל. לרשת 9 סניפים בפריסה ארצית בקניונים המובילים: קניון רמת אביב, קניון הנגב בבאר שבע, קניון מול הים באילת, הקיריון, גרנד קניון בחיפה, הקניון הגדול (קניון אבנת) בפתח תקווה, קניון לב-אשדוד, קניון רחובות, וקניון חולון.