אילן גרינבוים מנכ"ל NOKIA ישראל הכריז היום
על השקת טלפון 5140 NOKIA, "טלפון שטח" היחידי מסוגו בישראל והראשון בעולם בשיטת ה-G.S.M ובעל ווקי טוקי (PUSH TO TALK)
יורוקום נציגת NOKIA בישראל משיקה את הטלפון החדש NOKIA 5140, טלפון שטח עם ווקי טוקי, מצלמה דיגיטלית מובנית, פנס, רדיו, מצפן, ציפוי גומי נגד התזות וחבטות של מים וחול, פלס, מד טמפרטורה, ומכשיר ניווט-gps.
ההשקה תלווה בקמפיין בהשקעה של 600 אלף דולר שיעלה תחת הסיסמא "NOKIA 5140 טלפון שטח עם ווקי טוקי".
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס ויעלה בערוץ 2לתקופה של כ -שלושה שבועות וכן בשלטי חוצות ואינטרנט.
אינדיאנה ג'ונס האנגלי גויס על-ידי יורוקום לצורך צילומי הקמפיין לטלפון השטח האולטימטיבי.
יורוקום נציגת nokia בישראל שמחה להציג, בימים אלו, טלפון חדשני וייחודי נוסף מבית nokia והפעם "טלפון שטח" עם ווקי טוקי, מצלמה דיגיטלית מובנית, פנס, רדיו, מצפן, ציפוי גומי נגד התזות וחבטות של מים וחול, פלס, מד טמפרטורה, ומכשיר ניווט-gps .
nokia 5140-"טלפון שטח" הינו בעל ציפוי גומי בצבעים כחול טורקיז ושחור אשר מגן עליו מפני חול והתזות מים, מכיל את כל הפונקציות הנדרשות לפעילות שטח, פעילות ספורטיבית ולכל פעילות "אקסטרים".
הטלפון מיועד לאנשי שטח, אנשים ספורטיבים ופרקטיים, חיילים, גולשים, צעירים וכל אחד ואחת בעל לייף סטייל גזעי.
במהלך החודשים האחרונים נחלה יורוקום נציגת nokia בישראל הצלחה מסחררת אשר הגדילה והעצימה את אחיזתה בשוק. כך לדוגמא טלפון nokia 6230 טלפון העסקים שכבש את המגזר העסקי. הטלפונים : nokia 3200 הטלפון עם הקאטר, nokia 3300 עם הנגן mp3 ,Nokia 3100 ועוד, כבשו את מגזר הצעירים ונוער.
לדברי אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום נציגת nokia בישראל:
" ההשקה המוצלחת של 6230 והשקת 4 הטלפונים לצעירים ונוער, הביאו את nokia ישראל לנתח שוק של למעלה מ-%70 ברשתות פרטנר וסלקום, ולשליטה של למעלה מ-80% במגזר העסקי".
עוד מסר אילן גרינבוים " ההשקה של nokia 5140 באה להשלים את המהלך הכולל שלנו לתת מענה האיכותי והמתקדם ביותר לכל פלח שוק. בחרנו ב-nokia 5140-"טלפון שטח" להשיקו בישראל בשל ייחודיותו והתאמתו לקהל הישראלי. עד כה לא היה קיים טלפון שטח בעל פונקציות חיוניות לאנשים המנהלים אורח חיים ספורטיבי, לאנשי שטח במיוחד חיילים".
Nokia 5140 "טלפון שטח "משווק בסלקום ובאורנג' וכן באמצעות נציגי המכירות של יורוקום.
על הקמפיין
לפי סיפור הקמפיין היה על "אינדיאנה ג'ונס" "להציל" תיירים יפנים שנכנסו ללחץ היסטרי כאשר רכב השטח "נתקע" במדבר. המטיילים חשבו ש"אינדיאנה" הקשוח יציל אותם אבל הסתבר שלולא ה-NOKIA "טלפון שטח" עם הווקי טוקי היו נשארים שם עוד הרבה זמן.
הסרט מציג את הגיבור כדמות הומוריסטית השומר על תדמית הגיבור המחוספס אך כאשר הוא נתקל בבעיה אמיתית הוא אינו מסוגל להתמודד איתה ומה שמחלץ אותו זה הטלפון.
את תפקיד הגיבור בסרט מגלם האנגלי ג'וזף נואל שכיכב עד היום במספר סדרות טלוויזיה ופרסומות בינלאומיות כגון לבירה גינס והוא גם למרבה הפלא, שחקן בתיאטרון הבריטי הלאומי ( שיחק לאחרונה את "המלט").
הצילומים נערכו בנחל הבשור שבנגב.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב - רוני שניידר
מנהל קריאייטיב - ינאי פוליטי
ארטדיירקטורית - מיה קרמן
קופירייטרית - ג'ודי רותם
מנהלת אשכול - הגר גרוס
סופרוויזרית - נועה גוברמן
תקציבאית - שלהב רגב
אסטרטגיה - אורן נייגר
מדיה - לימור לישה
מפיקת משרד - רינת סיטון
במאי - רם ברוך
חברת הפקה - מולה הפקות