חברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה" החלה במהלך שיווקי חדש מול המפרסמים והפרסומאים. כחלק מפעילות חינוך שוק מקבלי ההחלטות בענף, החברה הופכת להיות שגרירה של קהל הצעירים באמצעות סקרי TGI אשר בדקו הרגלי צריכה, פנאי ותרבות של צעירים בגילאי 18-30.
"לעומק התודעה" תשלח אחת לחודש, באמצעות דיוור ישיר נתונים מעניינים ועדכניים בנושא צעירים כגון: שימוש בסלולארי, שימוש בסיגריות, קנייה ברשתות ביגוד, שתיית בירות, הוצאות אישיות בחודש, פעילות ספורט ופנאי, סגנון חיים וכ"ו. המידע יגיע אל כל מקבלי ההחלטות בענף הפרסום בכלל ובתחום המדיה בפרט (משרדי פרסום, משרדי מדיה, מנכ"לים, מנהלי שיווק ופרסום ועוד).
בחודש ספטמבר נשלח הגליון הראשון בנושא היגדים, תרבות ופנאי בהפצה של למעלה מ-1000 עותקים.
זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף "לעומק התודעה": "הסיבה למהלך שביצענו (סקרים מקיפים על קהל היעד, כחלק מהתמחותנו בתחום) באה לענות על השאלות בנושא הרגלי הצריכה, התרבות והפנאי של הצעירים ולהבין מהם המותגים המבוקשים ביותר. הצעירים של היום הרבה יותר מתוחכמים ממה שהם נראים, הם סקפטיים, בררנים ובוחנים כל דבר. רק חברות שישקיעו מספיק מחשבה בפניה לצעירים ינחלו הצלחות".
כחלק מהתמקדות "לעומק התודעה" בגילאי 18-30, החברה הקימה מחלקת קד"מ המתמחה בשיווק חוויתי במועדונים בנוסף לפרסום בחדרי שירותים. הבליין במועדון יקבל חוויה כוללת של פרסום בשירותים ופעילות קד"מ, כאשר הוא במצב רוח מרומם ונקודת המפגש שלו עם המוצר הן בחדר השירותים באופן אישי והן ברחבת הריקודים בפעילות כלשהי.