ברשת האופנה H&O מצפים לגידול של 30% במהלך הסוכות
ד"ר ישראל פלג: "H&O מצדיעה לצה"ל" - הוציאה קטלוג מיוחד לאנשי הקבע.
רשת האופנה H&O הפיקה קטלוג מיוחד לאנשי הקבע בצה"ל ולזרועות הביטחון המציג את המגוון הרחב של מוצרי הלבשה, הנעלה וציוד ספורט. לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O הצפי לגידול במכירות בסוכות הוא כ- 30% (בהשוואה לסוכות אשתקד).
"H&O מצדיעה לצה"ל" - אומר ד"ר ישראל פלג יו"ר דירקטוריון H&O - "אנחנו מציעים לאנשי כוחות הביטחון לא רק הטבה מיוחדת לציוד ספורט אלא גם תנאי קניה כחברי מועדון H&O ללא תשלום נוסף".
לקראת חג הסוכות נקבעה היערכות מוגברת מיוחדת בחנויות הרשת שכן ההערכה היא שצירוף של הגעת קולקציית החורף של H&O, חופשת החג וההנחות המיוחדות "יקפיצו" את המכירות בחג השנה.
ד"ר פלג מעריך כי רבים מאנשי הקבע ינצלו את חופשת הסוכות למימוש נקודות הקניה שלהם. H&O זכתה במכרז של משרד הביטחון וצה"ל לפני כחודש, בהיקף משוער של כ-30 מיליון שקלים.
רשת האופנה H&O כוללת 25 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.