הדוגמנית ברטי וינטר תוביל את קמפיין הפרסום של רשת אופנת "עונות"
הדוגמנית ברטי וינטר, בת 24, נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של רשת אופנת "עונות", אופנה במידות ביניים ומידות גדולות המונה 24 סניפים ברחבי הארץ ובחו"ל, באמצעות משרד הפרסום תאוצה L&P.
העונה בחרה רשת "עונות" להדגיש את הקו הצעיר יותר ולכן לצד ענת עצמון הקלאסית בחרה "עונות" את ברטי וינטר.
במסגרת הקמפיין תככב ברטי בקטלוג החברה ועל גבי שילוט ופוסטרים בכל סניפי הרשת. בשלב מאוחר יותר היא תככב בקמפיין פרסום ברמת מודעות בעיתונות הארצית והמקומונים, שלטי חוצות ורדיו.
העלות הכוללת של הקמפיין מוערכת בחצי מיליון דולר.
קמפיין "עונות" צולם העונה תחת קונספט פרסומי ייחודי ונועז: משחקי חיזור. האישה של "עונות" היא אישה מחוזרת ונחשקת שמודעת לכוחה ולנשיות שבה. היא מודעת להשפעת המראה שלה על גברים ומנצלת את הכוח הזה. לכוכבות, לענת עצמון וברטי, הצטרפו שלושה דוגמנים מחויטים בחליפות, אשר הוסיפו פן סקסי ומתח מיני כבוש למשחקי החיזור.
אבי יפת, מנכ"ל רשת אופנת "עונות": "בחרנו בברטי וינטר כיוון שהיא משקפת את אסטרטגיית הרשת. ברטי נבחרה בזכות העוצמה, היופי והמרץ שלה. בעינינו היא מייצגת את האישה הישראלית, המלאה שגאה בגופה. היא נחשקת, מלאת בטחון עצמי ומודעת לכוחה ולנשיות שבה. אין ספק שהיא מייצגת את הערכים שאנו רוצים להעביר ללקוחותינו".
פרסום: תאוצה L&P
מנכ"ל ומנהל לקוחות: מודי פרי
מנכ"ל ומנהל קריאיטיב: יגאל לוי
תקציבאית: אושרי וויסמן שמיר
קופירייטר: סיגל פלד, מאיה ערד
צלם: אשל עזר