תלמה, יצרנית הדגנים המובילה בישראל, מרעננת את מותג "קורנפלקס תלמה" ומשקיעה 4 מיליון ש"ח בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הקונספט "קורנפלקס תלמה - יום אחד גם אתה תהיה אלוף".
הקמפיין החדש מחזק את הערכים העיקריים של "קורנפלקס תלמה": ישראליות, חתירה למצוינות, ספורטיביות ותזונה מאוזנת. בקמפיין משתתף השוער האגדי יענקל'ה חודורוב, והוא ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של קורנפלקס של אלופים, בה נוקט המותג מזה מספר שנים. חודורוב מייצג אלוף עבר, כשלצדו ילד צעיר, כוכב הקמפיין, שמהווה את דור העתיד של האלופים.
לדברי יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "בשנים האחרונות בנינו את האסטרטגיה של קורנפלקס תלמה תחת קונספט האלופים. במטרה לבדל את ערכי מותג קורנפלקס תלמה, בערכים הייחודיים רק לו: ישראליות, הישגיות ומצוינות. רצינו לחזק ערכים אלה שנתמכו בשנים האחרונות רק בפעילות מתחת לקו כמו 'קרן תלמה לאלופים צעירים' שהוקמה לפני 3 שנים והמטפחת היום את אלופי המחר".
במרכז הקמפיין הטלוויזיוני סיטואציה אנושית ואמוציונלית היוצרת הזדהות ותקווה: קבוצת ילדים משחקים כדורגל בשכונה אולם בעת הדיפת הכדור על-ידי השוער מנפץ חלון בביתו של אחד השכנים. השוער הצעיר עולה לביתו של השכן (חודורוב) כדי לקחת את הכדור, שם הוא מגלה את אלוף העבר האגדי, וגם קיר מלא גביעים וזכיות של אלוף. בסיטואציה המרגשת הילד לא רק מקבל את הכדור חזרה, אלא, זוכה גם במתנה מהאלוף האגדי: זוג כפפות השוער האישיות שלו.
לדברי דורון זילברשטיין, מנהל השיווק של "תלמה": "השנה בחרנו להתמקד במסר יותר אמוציונלי המשלב לצד סימלי האליפות והמצוינות, המזוהים מאוד עם קורנפלקס תלמה גם ערך נוסטלגי. מסר זה רלבנטי לכלל הצרכנים ולקהל המבוגרים (ההורים) המקבלים את החלטות הקניה בפועל".
רקע:
דגני בוקר, הידועים בשם הג'נרי "קורנפלקס" הומצאו באמריקה לפני כ-100 שנה. לארץ, הוחדר הקורנפלקס על-ידי חברת "תלמה", שבמאמץ שיווקי ארוך יצרה שוק לדגנים והפכה אותו לאחד השווקים הגדולים ביותר בתחום המזון. דגנים הם כיום בין הקטגוריות המובילות בתחום המזון היבש.
על השוק
שוק הדגנים מגלגל בישראל 520 מיליון ש"ח בשנה והוא כולל שטח מדף גדול עם מגוון ענק של דגנים. הקורנפלקס שהוא המוצר הראשון והעממי מכולם תופס כ-18% ממכירות כלל הדגנים. כאשר חלקה של תלמה בתחום הקורנפלקס הוא כ-75%.