חטיבת התוכן של אולפני מימד MTVS מסיימת תהליך של מיתוג מחדש בהשקעה כוללת של כ-40,000 דולר
במסגרת המיתוג מוגדרות תחת "מימד תוכן" גם שתי חברות הבת - מימד סגנון ומימד כוכבים כאשר לכל אחת לוגו חדש ושפה מותגית ייעודית.
אלי פאר מנהל הפיתוח העסקי של "מימד תוכן": "תהליך המיתוג מחדש תוך הפרדת חטיבות התכנים ויצירת שפה מותגית נפרדת לכל חטיבה אשר תבדל ותמקסם פעילותה של הקבוצה בתחומי התוכן במדיה המשודרת..."
חטיבת התוכן של אולפני מימד MTVS, "מימד תוכן" ממתגת מחדש את פעילותה בהשקעה כוללת של כ-40 אלף דולר תוך כדי מיתוג שתי חברות הבת בהן "מימד תוכן" שותפה - "מימד סגנון" ו"מימד כוכבים".
בשלב הראשוני של המיתוג המתבצע באמצעות חברת "פרימוס" המתמחה בתהליכי מיתוג ורה ארגון בקבוצות עסקיות גדולות, הושקו שלושה לוגואים חדשים ושפה מותגית ייעודית לכל אחת מהחברות, הנשענות על הלוגו ושפת המותג של קבוצת האם - מימד MTVS, כאשר הושם דגש על יצירת שפה אחידה לכל אחד מהגופים המרכיבים את חטיבת התוכן.
חטיבת התוכן של אולפני מימד MTVS, "מימד תוכן", בראשות איתן אבוט (מפיק ראשי: עופר משיח) עוסקת בהפקת תוכן טלוויזיוני מקורי לזכיינים וערוצי הטלוויזיה השונים. בין הפרויקטים הבולטים שלה לאחרונה סדרת הריאליטי היוקרתית "רצים לדירה" שזכתה להד ציבורי ואחוזי צפיה גבוהים במסגרת שידוריה של זכיינית ערוץ 2 - טלעד.
תחת חטיבת התוכן פועלת חברת הבת "מימד כוכבים" הנמצאת בבעלות משותפת של "מימד תוכן" והטאלנטים רמי ורד, איל קיציס ואברי גלעד. החברה פועלת תחת ניהולו של חגי קראוס, מנהל הפיתוח של "מימד תוכן".
חברת בת נוספת היא "מימד סגנון"' בבעלות משותפת של "מימד תוכן" ורונן רייבנבך ועיקר פעילותה בהפקת תוכן טלוויזיוני בתחום האופנה ולייף סטייל באמצעות שידוך עם חברות מסחריות. כמו כן, עוסקת מימד סגנון בהפקת תצוגות אופנה ואירועים מסחריים כדוגמת: השקת Trailblazer Chevrolet של חברת UMI בטרמינל 3 החדש בנתב"ג 2000 והפקת תצוגת האופנה של רנואר - חורף 2005.
קבוצת עיצוב פרימוס עוסקת במיתוג ואריזה גרפית של ערוצים ותוכניות טלוויזיה, בשרותי פוסט פרודקשן וספיישל אפקטס לתחום הפרסום, בהפקה ועריכה של סרטי תדמית ובתחום הטלוויזיה האינטראקטיבית, באמצעות חברת הבת GooMe.
אלי פאר מנהל הפיתוח העסקי של חברת "מימד" מסר כי: "הפרדת המחלקות העוסקות בתכנים מחטיבת האולפנים, תוך מיתוג מחדש ויצירת שפה מותגית לכל מחלקה, תבדל ותמקסם את פעילותה של "מימד תוכן" בתחומי התוכן במדיה המשודרת ותציע תכנים בעלי ערך מוסף של חדשנות ויצירתיות".
לדבריו: "הלוגואים והשפה המותגית שנבחרו, הנשענים על מותג קבוצת האם משקפים את ערכי המותג -חדשנות ופעילות ראשונה מסוגה בתחום התוכן מחד, ומאידך שמירה על נכסיות המותג "מימד" המוביל את תחום הטלוויזיה כיום בכל הפרמטרים".
עוד הוסיף פאר כי: "פרימוס תעסוק במסגרת המיתוג מחדש באריזה הגראפית של "מימד תוכן", "מימד סגנון" ו"מימד כוכבים", כאשר בהמשך ייקבעו ערכי המותג לכל אחת מהחברות".