אתר הפרסום Ad Forum בחר בסרטון הפרסומת "האבנים"
של ביטוח ישיר ושלמור אבנון עמיחי/Y&R לאחד מסרטי הפרסומת הטובים ביותר בעולם
הסרטון מופיע בעמוד הבית של אתר הפרסומות הבינלאומי הנחשב בעולם. הסרטון זכה בשבוע שעבר בתחרות הפרסום האירופאית:Golden Drum
סרטון הפרסומת "האבנים" של ביטוח ישיר ושלמור אבנון עמיחי / Y&R (הפקה: ישי הדס, במאי: רני כרמלי) מופיע בימים אלו בעמוד הבית הראשי של אתר הפרסומות הנחשב ביותר בעולם Ad Forum. הסרטים הזוכים להופיע בעמוד הבית הראשי הם אלה שעורכי האתר מציינים כסרטי הפרסומת הטובים ביותר בעולם בחודש זה.
ערן וולף: סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ביטוח ישיר אמר בנושא: "נעים לראות כי היצירתיות והאמירה האמוציונאלית בקמפיין ההוגנות של ביטוח ישיר, שהגיעו לשיאן בשנה השלישית של הקמפיין חודרות למודעות ומרגשות את הצופים לא רק בישראל אלא בעולם כולו".
על הסרטון
בסרטון רואים מכונית תחת מטח של אבנים שמקורו, כך אנו מגלים בהמשך בקבוצת ילדים המנסה להוריד את הכדור שלהם שנתקע על עץ במהלך המשחק. הילדים שאינם מודעים למכונית שמאחורי חומת המגרש, מנסים להפיל את הכדור בסיוע אבנים אותם הם זורקים לצמרת העץ.
סרט פרסומת האבנים נבחר לסרט הפרסומת של החודש בישראל של איגוד המפרסמים וירחון אותות בחודש יוני 2004. בשבוע שעבר אף זכה בתחרות הפרסום האירופאית: Golden Drum.
על Ad Forum
האתר האמריקאי - Ad Forum, הוא האתר הגדול והמקיף ביותר בעולם בנושא הפרסום. ומכיל עשרות אלפי פרסומות ומידע על כל תעשיית הפרסום העולמי. האתר מסקר באופן קבוע את כל האירועים החשובים בתחום הפרסום לרבות סיקור שוטף של פסטיבל קאן ושאר הפסטיבלים הנחשבים בעולם. עורכי האתר הם מהמחמירים ביותר וההופעה בעמוד השער (אחת מתוך 4 פרסומת בכל רחבי העולם) בלבד הינו הישג בינלאומי ראשון במעלה.
הישג זה מהווה הישג אדיר משום שפרסומת ישראלית מופיעה במקום כה בולט נחשב שנחשף בכל רחבי העולם.
קרדיטים: מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי
קופירייטר: ארז מיטל
ארטדירקטור: גל זכאי
סופרוויזר: שירלי אושייה
תקציבאית: מיכל גרין
פלנינג: טלי קשטן, דנית שלו
מפיקה: שירה רובס
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: ישי הדס