מסע פרסום חדש למאלטי בבקבוק משפחתי
בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.
מבשלות בירה ישראל משיקה בימים אלה, מסע פרסום חדש לבירה השחורה "מאלטי" ו"דיאט מאלטי" לרגל תחילת שיווקם בבקבוק משפחתי היחיד עם רכיבים טבעיים בלבד.
מסע הפרסום, באמצעות משרד הפרסום "פובליסיס אריאלי", כולל שילוט חוצות, פרסום בעיתונים, הפצת דיוור ישיר לבתים וסרט פרסומת בטלוויזיה באורך של 35 שניות, שבמרכזו המסר: "מאלטי בבקבוק משפחתי - היחיד עם רכיבים טבעיים בלבד".
סרט הפרסומת באווירת סרט טבע, מציג משפחה ישראלית, במהלך מסע קניות רגיל בסופרמרקט, כאשר חוקר טבע תחת הסוואה, מלווה אותם ללא ידיעתם ומפרש כל צעד שלהם עד לקניית "מאלטי" והבאתו הביתה.
מנהל שיווק מבשלות בירה ישראל, אמיר יפרח:" מאלטי בבקבוק משפחתי, הינו מהפכני וראשון מסוגו בהיבט של רכיביו הטבעיים. הוא שומר על כל המרכיבים הבריאותיים שלו, ללא תוספת של חומרים משמרים. לכן, החיבור לכאורה לסרט טבע נראה לנו מאוד הולם על מנת להעביר את המסר של "טבעי" המאפיין את המשקה".
בתמונה:
אלון נוימן משחק את תפקיד חוקר הטבע בסרט הפרסומת. אלון, שחקן טלוויזיה, קולנוע ותיאטרון וממייסדי "מיומנה". בין היתר הוא שיחק בתוכניות טלוויזיה "של מי השורה הזו" ו"אהבה מדרגה ראשונה", בסרטים כגון "אושר ללא גבול" ובהצגות שונות כגון "אשכבה".
קרדיטים:
חברת הפקה: OG (אוג)
במאי: ליאור הרלב
מפיקת משרד: אסנת אבן-איתן
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן
תסריט: קריאטיב אריאלי
מנהלת לקוחות: מיכל צרפתי-אפרתי
תקציבאית בכירה: נעה פלציג
סמנכ"ל תכנון אסטרטגיה: עטרה ביאלר
פלנינג: אלעד הרמל
מנהל שיווק: אמיר יפרח
מנהלת מותג: אורית מועלם
תכנון וקניית מדיה - Media One
משרד גרפיקה: גרפיק דיזיין