רשות הדואר: גידול של 10 מליון שקל בהכנסות משת"פים עם חברות מסחריות ויוזמות שיווקיות חדשות
במסגרת פתיחת שוק הדואר לתחרות, הגבירה רשות הדואר את פעילותה השיווקית ונכנסה לפלח השוק העסקי עם שירותי דואר משודרגים. מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי, מדווח על הכנסות חדשות הנובעות משיתופי פעולה בשווי של 10 מיליון שקל ברבעון האחרון, מרביתם עם חברות מסחריות חדשות.
כך למשל, בעקבות הסכם שיתוף פעולה עם קופ"ח מכבי על משלוח של 600 אלף ספרי הקופה רשמה לזכותה רשות הדואר הכנסה של 2 מיליון שקל. שיתוף פעולה נוסף עם חברת סקאל על משלוח של 250 אלף משלוחים בדואר אוויר לחו"ל הכניס לקופת הרשות כ-3 מיליוני שקל.
רשות הדואר משווקת את שירותיה גם למגזרים ספציפיים, כמו סטודנטים, חרדים ועוד. כך לדוגמא, בעקבות הסכם של רשות הדואר עם "לאומי קארד" נשלחים בימים אלה 30 אלף כרטיסי אשראי לסטודנטים בדואר רשום.
שלי מציין כי רשות הדואר היא שחקן מפתח בכל מה שקשור לדיוור ושיווק ישיר. לדבריו, מערך השיווק של הרשות מחזיק בידיו מאגרי מידע על סקטורים ופלחי שוק שונים ומגוונים, דבר שעשוי לסייע רבות לחברות רבות שמתעניינות באינפורמציה חשובה, כמו הרגלי צריכה ועוד.
כך לדוגמא הגיעה רשות הדואר להסכם שיתוף פעולה עם חברת הכבלים הוט ובעקבות כך נשלח דיוור תדמיתי בהיקף של כמיליון ₪ . בעקבות הסכם שת"פ עם חברת אוסם נשלחו עלונים לכ-2 מיליון בתי אב.