סמסונייט ממשיכה בהרחבת המותג; נכנסת לתחום הארנקים
ישווקו ב-70 נקודות מכירה של המותג בישראל.
ענקית המזוודות ותיקי העסקים העולמית, "סמסונייט", נכנסת לראשונה לשוק הארנקים. במסגרת המחקר שערכה יבואנית המותג בישראל, "רולקס ליסטנברג", התברר כי שוק הארנקים בישראל מוקדש בעיקר לגברים, המחליפים ארנק בממוצע פעם בשנה. קולקציית הארנקים החדשה של "סמסונייט" כוללת 9 סדרות מעור נאפה ועור ברידג'.
לדברי ירדן וקס, סמנכ"ל שיווק "סמסונייט" בישראל, "הכניסה לתחום הארנקים מתמקדת בהדגשת רמת האיכות והאמינות הגבוהה של חברת "סמסונייט".
קהל היעד הוא בעיקר גברים, הידועים בתדירות הגבוהה בה הם מחליפים את הארנק. נשיאת הארנק בכיס האחורי של המכנסיים מגבירה את ההתבלות של הארנק - מה שמחייב איכות גבוהה של העור ממנו הוא עשוי. כאן, נכנסת לתמונה "סמסונייט", הידועה באיכות הגבוהה של מוצריה. יתרון נוסף של ארנקי סמסונייט הוא ריבוי התאים הפרקטי, המאפשר איחסון יעיל ונוח של שלל כרטיסי אשראי, כרטיסי ביקור, תעודות זיהוי וכמובן - שטרות ומטבעות".
הכניסה לתחום הארנקים היא צעד שני בתהליך הרחבת המותג שמבצעת "סמסונייט". הצעד הראשון היה כניסתה לשוק תיקי בית הספר והפנאי במרץ 2004 עם סדרת ה-Sammies.
ב"רולקס ליסטנברג" מדווחים כי "סמסונייט" צפויה להיכנס גם לתחום תיקי הפנאי במהלך שנת 2005.
חברת "סמסונייט" העולמית הוקמה ב-1910 כחברה לייצור מזוודות עץ. כבר ב-1962 ביצעה החברה מהלך הרחבת מותג, והחלה לייצר גם תיקי עסקים. ב-1974 ייצרה "סמסונייט" את המזוודה הראשונה על גלגלים, ב-1993 החלה החברה לייצר גם תיקי איפור לנסיעות (ביוטי-קייס). לאורך כל שנות קיומה, לא פסקה החברה מלחדש, להמציא שורה של פטנטים להקלה ולשדרוג חוויית הנסיעות וכל הסובב אותה.
"סמסונייט" משווקת בישראל מזה 35 שנים. החברה משווקת כיום יותר מ-25 סדרות של מזוודות ותיקי עסקים בכ-70 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
מותג "סמסונייט" חולש על נתח של כ-65% בשוק המזוודות הממותגות הישראלי.
טווח מחירי הארנקים: 180-450 שקל
להשיג ברשת "ג'נטלמן", "בגינדה", "טופ תיק", "אלטר", "תיק התיקים", ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.