בזק און-ליין זכתה במכרז של משרד התמ"ת
תקים שני מוקדים טלפוניים, שיעסיקו 500 עובדים.
המוקדים יוקמו בקרית מלאכי ובערד.
בזק און-ליין זכתה במכרז של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, לפתיחת מוקדי "קונטקט סנטר" - מרכזים טלפוניים. החברה תפעיל שני מוקדים שיחד יעסיקו למעלה מ-500 עובדים. בשלב זה כבר הקימה בזק און-ליין את המוקד הגדול יותר בקרית מלאכי. החברה השקיעה כ-8 מיליון שקלים בשיפוץ המוקד וברכישת טכנולוגיה המתקדמת ביותר בשימוש תחום ה"קונטקט סנטר".
המוקד ייפתח רישמית בעוד כחודש ויועסקו בו כ-400 עובדים, תושבי קרית מלאכי וקרית גת. המוקד יהווה מקור תעסוקה חשוב באזור שסובל מאחוזי אבטלה גבוהים במיוחד, ויסייע במציאת תעסוקה ל-5% מתושבי המקום.
מתן הסיוע בהקמת מרכזי ה"קונטקט סנטר" ייעשה על-ידי השתתפות המדינה בעלויות שכר העבודה. מדובר בתמיכה של כ-30 מיליון שקלים במשך חמש השנים הראשונות להפעלת המרכזים.
בזק און-ליין זכתה באפשרות העסקת מספר העובדים הגבוה ביותר, פי ארבעה , משאר החברות שהתמודדו במכרז.
בזק און-ליין הוקמה בשנת 2000, והינה החברה הגדולה בישראל המתמחה בשירותי call center, מערכות מענה קולי. החברה מציעה את מלוא הפתרונות בתחום החל מאספקת טכנולוגיה, שירותי טלמרקטינג, מוקדי שירותי לקוחות, טלמיטינג, ביצוע סקרים ועד לבניית מאגרי מידע. לחברה מעל 1000 עובדים מיומנים הפועלים במוקדים שונים. המוקדים מצויידים בפיתוחים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר בעולם. בין לקוחות החברה: אסם, יס - שידורי לוויין, אגד, משרד החינוך, מפעל הפיס, פלאפון, נטוויז'ן, ג'ונסון & ג'ונסון, פיאט, בנק לאומי, הפניקס ומנורה.