חברת ה. שטרן משיקה בישראל את קולקציית התכשיטים
המרכזית לשנת 2005
לרגל ההשקה תצא ה. שטרן בקמפיין פרסום בישראל
בהשקעה של כ-1 מיליון דולר.
ישראל קורט מנכ"ל ה. שטרן ישראל: "חלה עליה למעלה
מ-15% ברכישת תכשיטים בישראל. עיקר העלייה נובעת מגידול בהיצע ובמגוון תכשיטי היוקרה".
רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן משיקה בימים אלו את קולקציית התכשיטים המרכזית לשנת 2005. הקולקציה כוללת למעלה מ- 10 סדרות חדשות המוצאות השראה בטבע, בעלות קו אורגני ערמומי ביניהן קולקציה ייחודית וחדשנית שמאופיינת בעיטור נוצות זהב צהוב 18 קראט. בפיתוח הקולקציה החדשה השקיעה חברת ה. שטרן הבינלאומית למעלה מ-7 מליון$.
ישראל קורט מנכ"ל ה. שטרן מסר כי בישראל חלה עלייה של כ-15% ברכישת תכשיטי יוקרה בארץ. להערכתו העלייה נובעת מגידול בהיצע ומגוון התכשיטים שנכנסו לשוק הישראלי בשנה האחרונה לדוגמא - ה. שטרן הכניסה לרשת בשנת 2004 26 קולקציות חדשות.
עוד מסר קורט כי בחודשים דצמבר - ינואר תתקיים בישראל ההשקה המיועדת ללקוחות החברה ולכלל הצרכנים. ההשקה תיערך בשש חנויות הדגל של הרשת בארץ (קניון רמת אביב 17-20.11.04, הילטון ת"א 24-27.11.04, ארנה במרינה 1-4.12.04, מלון מצודת דוד בירושלים 8-11.12.04, גרנד קניון חיפה 15-18.12.04 ומרכז עזריאלי 22-25.12.04). לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב אשר כולל את הפצת הקטלוג ללמעלה מ-80 אלף נשים וכן פעילות מתחת לקו של בהיקף של כ-100,000$. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד
בכ-1 מיליון דולר.
ישראל קורט, מנכ"ל רשת ה.שטרן בישראל מסר כי "רשת ה.שטרן החליטה לשלב קונספט חדשני בקטלוג - החדרת קולקציות "דגל" לצד הקולקציות החדשות. החלטה זאת נעשתה עקב העובדה כי תכשיטי ה. שטרן נתפסים כתכשיטים מובילי אופנה המתחלפים תדיר כקולקציות ביגוד, ובאמצעות הקטלוג אנו רוצים להמחיש את העובדה כי אנו אמנם לא מפסיקים ליצור ולחדש כרשת תכשיטים כה אופנתית, אך אנו בהחלט שומרים על הקולקציות שהצליחו לאורך השנים, אשר לעולם עומדות במבחן הזמן".
חברת ה. שטרן הבינלאומית מפעילה למעלה מ- 200 חנויות ב-14 מדינות. בישראל מפעילה ה.שטרן רשת המונה 36 סניפים ברחבי הארץ וממוצבת כמובילה את תחום תכשיטי היוקרה בישראל.