"אירוקה" פותחת חנות קונספט ראשונה הכוללת מחלקות אופטיקה ואביזרים בהשקעה כוללת של 700,000$
את פתיחת החנות ילווה שת"פ עם כל בתי המלון באילת וקמפיין בהובלתה של סנדי בר באמצעות זרמון גולדמן.
"אירוקה" רשת משקפי השמש הגדולה בישראל, משיקה חנות קונספט ראשונה לרשת במרכז שדרת האופנה של מתחם ביג באילת בהשקעה של 300,000$.
חנות זו תהיה החמישית במספרה לרשת באילת.
חנות הקונספט החדשה, הפרוסה על פני שטח של 220 מ"ר, תציע מגוון רחב של משקפי שמש מהמותגים המובילים בעולם: ארמאני, גוצ'י, איב סאן לורן ועוד שלל אביזרי אופנה משלימים כגון תיקים ושעונים ומחלקת אופטיקה מפוארת המציעה מגוון רחב של מסגרות ראייה ומסגרות אופטיות של מיטב בתי האופנה בעולם עם קונספט חדש וייחודי לרשת:
בכל רכישת משקפי ראייה או משקפי שמש, מקבלים במתנה את העדשות האופטיות!!!! (כולל בדיקת אופטומטריסט מוסמך).
כמו כן, תפעיל "אירוקה" לראשונה שירות ייחודי ללקוח : משקפי הראייה המוכנים ישלחו ישירות לחדרי הלקוחות בבתי המלון, זאת בכדי לאפשר להם להמשיך וליהנות מחופשתם בעיר הנופש הגדולה בישראל.
שמואל ברק-כהן, מנהל רשת "אירוקה": "חנות הקונספט של "אירוקה" תציע ללקוחות את השירות הטוב ביותר ואת חווית הקנייה המושלמת תוך מתן פתרונות מתקדמים, משתלמים ואופנתיים בקונספט של טוטאל לוק הכולל משקפי שמש וראייה, אופטיקה ואביזרים משלימים כשעונים ותיקים".
את פתיחת החנות ילווה שת"פ עם כל בתי המלון באילת וקמפיין נרחב שיכלול מודעות בעיתונות, שילוט חוצות באמצעות פרסום זרמון גולדמן בהשקעה של 400,000$. גם את הקמפיין הזה תוביל פרזנטורית המותג, סנדי בר, אשר צולמה לקמפיין בחודשי הריונה האחרונים.
חנות הקונספט תפתח לקהל הרחב החל מה-1 לדצמבר. עם פתיחת חנות זו, תעמוד הרשת על 42 סניפים בפריסה ארצית.
שוק המשקפיים בארץ מגלגל כמיליארד שקל. מדי שנה נמכרים 2 מיליון זוגות, מתוכם מיליון זוגות משקפי שמש המוערכים בכ- 300 מיליון שקל ומיליון זוגות משקפי ראייה המוערכים בכ-700 מיליון שקל.
רשת "אירוקה" הנה בבעלותו הפרטית של מייקל וולף. הרשת מחזיקה בשליש מנתח שוק משקפי השמש בישראל עם מחזור מכירות של 100 מיליון שקל בשנה.