|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מרפאת כאב תל אביב - מה חשוב לדעת לפני שבוחרים?
כתיבת המומחים
עו"ד דפנה שגל פודור - הסדרת מעמד בישראל לבני זוג זרים: כל מה שצריך לדעת

"כרמית" נערכת תחת אסטרטגיה שיווקית חדשה

- הודעה מטעם חברת כרמית
23/11/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אתי סנגור, יחסי ציבור  |    |  בר תקשורת

חברת "כרמית" נערכת תחת אסטרטגיה שיווקית חדשה

המהלך נועד למצב את החברה כאלטרנטיבה רעננה בשוק הממתקים הישראלי.

החברה יוצאת במיתוג מחדש ומכנסת את המותגים ב- 3 קטגוריות: קטגוריית התענגות תחת מותג "אגו",קטגוריית מוצרים ללא סוכר תחת מותג "חופשי" ומותגי "עולם הילדים".

היקף ההשקעה במהלך המיתוג כ-2 מליון ש"ח.

חברת "כרמית" החלה להיערך בימים אלה תחת אסטרטגיה שיווקית חדשה, שנועדה למצב את "כרמית" כאלטרנטיבה רעננה ומעניינת בשוק הממתקים הישראלי.

עומר שושני, מנכ"ל כרמית מסר כי: האסטרטגיה השיווקית החדשה הינה חלק ממהלך רה - ארגון מקיף המתבצע ב"כרמית" בשנה האחרונה, במטרה להפוך את "כרמית" לחברת ממתקים מצליחה בשוק הישראלי.

עוד מסר שושני כי: במסגרת התהליך, אוישה החברה ע"י צוות מקצועי שהוביל תהליכי התייעלות והתמקצעות בכל הפרמטרים, ביניהם: השמת תהליכי ייצור מתקדמים, פיתוח מוצרים חדשים ואיכותיים, התייעלות בנושא הלוגיסטיקה, הגדלת הייצוא, יזום שיתופי פעולה אסטרטגיים ותגבור מערך המכירות והשיווק.

בתוך כך, החלה "כרמית" בהערכות שיווקית מחודשת שנועדה לאפשר לעצמה למצות את הפוטנציאל מפעילותה בשוק, תוך הענקת ערך מוסף וחוויה אמיתית של טעם טוב ואיכות לצרכן.

החברה יוצאת בימים אלה במהלך מיתוג מחדש, במסגרתו עוצב הלוגו של "כרמית" בצבעוניות חדשה בגוון וורוד פוקסיה, תוך שימוש בשפה חדשה וצעירה "כרמית - משהו מתוק".

במסגרת האסטרטגיה השיווקית החדשה, הוחלט לכנס את מותגי החברה, תחת 3 קטגוריות עיקריות: קטגוריית מוצרי ההתענגות תחת המותג "אגו" - קטגוריית מוצרי הילדים וקטגוריית מוצרים ללא סוכר תחת המותג "חופשי".

לדברי רועי רותם, סמנכ"ל השיווק של "כרמית" "פיתחנו סדרות מוצרים חדשים תחת מותג העל "כרמית" תוך חלוקה לשלוש משפחות מותג ראשיות: "אגו", עולם הילדים", ומוצרים ללא סוכר תחת המותג "חופשי". אנו נדאג להבליט את הערכים המצויים במוצרים החדשים הללו, ערכים המלווים בהתחדשות והתרעננות המסוגלים לספק לצרכן ערך מוסף".

עוד הוסיף רותם כי בימים אלה מוציאה "כרמית" סדרות של מוצרים חדשים לשוק, עם ערכים מוספים לצרכן בכל קטגוריה, ובאריזות ייחודיות.

במשפחת "אגו" משיקה כעת "כרמית" את אריזת "אגו קוביות" וואפל עם קרם מצופה שוקולד, באריזה אישית יוקרתית המכילה 16 קוביות בטעמים של תות ואגוזים. האריזה האישית של "אגו קוביות" מצטרפת לאריזה המשפחתית "אגו ריבועים" שהושקה לאחרונה, בטעמי תפוז, מנטה ואגוזים, ולאריזת "אגו אצבעות" הוותיקה בטעמים אגוזים, שוקולד חלב, שוקולד לבן וקפוצ'ינו.

בעולם הילדים משיקה "כרמית" חטיף מרשמלו אישי חדש "טוויסטר", ומארז לקקנים בטעמי פירות, באריזת כוס מדליקה ומעוצבת. בנוסף, פותחו מוצרים ואריזות חדשות לילדים לקראת חג החנוכה.

בקטגוריית "חופשי", משפחת מוצרי הבריאות ללא סוכר יושקו בקרוב סוכריות בטעמים מדליקים כשהחידוש הוא שכולם טובלים בקרם איכותי בטעם שמנת ומוצעים באריזות אישיות חדשניות.

תאריך:  23/11/2004   |   עודכן:  23/11/2004
אתי סנגור, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חדש ביבנה: טניס לקטנטנים
חברת האיפור הבינלאומית איל מקיאג' מסיימת את ההתקשרות עם נועה תשבי, ומחפשת את ה"פנים" החדשות של איל מקיאג'
TippCom משיקה שירותי התראות פיננסיים מתקדמים ב-SMS
שירז טל תוביל כפרזנטורית את החדרתו של מותג השעונים הבינלאומי "אליני"
לראשונה: פיליפס משיקה סדרת מגהצים שעוצבו בשיתוף עם חברת האופנה האירופאית המובילה Mexx
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
שיעור היירוט של כטב"מים נמוך משמעותית משיעור יירוט הרקטות. במערך ההגנה האווירית הודפים את הטענות כאילו לא נערכו מראש לאתגר ומסבירים זאת במורכבות - גודל הכטב"מים, משך המעוף הקצר, הט...
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
יורם אטינגר
יורם אטינגר
המעבר פועל מכוח תובנות העומדות בסתירה למציאות    תובנות מערביות היכו שורש גם בישראל והביאו לשינוי מדיניות ולפתיחת מו"מ עם ארגוני הטרור פתח ואש"ף, על-אף שחזונם הוא "שחרור פלשתין מהנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il