רשת "ללין" מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
מירב גוטמן מבעלי רשת "ללין": "המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה של רשת ללין להגדיל את קהל היעד וליצור נגישות מקסימלית למותג".
2 סניפי דגל יפתחו באילת ובגבעתיים וסניף נוסף
כחנות בתוך חנות, במתחם "גולף אנד קו" בת"א.
רשת ללין המתמחה במוצרי פינוק ואווירה, מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.
שני הסניפים החדשים יפתחו באמצעות זכיינים, כסניפי קונספט האחד בקניון החדש בגבעתיים והשני בטיילת מלון הילטון מלכת שבא באילת. סניף נוסף יפתח כ"חנות בתוך חנות" במתחם "גולף אנד קו" בהדר יוסף בת"א.
לדברי מירב גוטמן מבעלי רשת ללין: "הרחבת הרשת נובעת מהצורך להגדיל באופן ניכר את פריסתה בישראל כדי ליצור נגישות מקסימלית של המותג ללין תוך הגדלת קהל היעד".
עוד מסרה גוטמן כי: "אנו רואים בפתיחת שלושת הסניפים החדשים יצירת נגישות למוצרי החברה, אמצעי ליצירת נאמנות של הצרכנים והרחבת קהלי יעד חדשים כמו: צעירים ובני נוער".
לראשונה תפתח רשת ללין חנויות קונספט, שיכללו מחלקות מתמחות עפ"י קטגוריות מובילות ביניהם: טיפוח, איפור, נרות ומוצרי אווירה.
הסניפים החדשים המשתרעים על שטח של כ-50 מ"ר ומעוצבים בסגנון ה"שאבי צ'יק" - לוק נקי בשילוב ריהוט לבן הכולל: ארונות מעץ משובח לבן, ארונות ויטרינה בשילוב ברזל בסגנון ה"וינטג'" (רטרו), עם רצפת עץ לבנה ופינות איפור וטיפוח בגווני הורוד, עם דגש על תאורה ותצוגה מהשווקים הפריזאיים, ריחות נעימים ואוירה רגועה.
רשת "ללין", מתמחה במוצרי פינוק לגוף ולפנים ומוצרי אווירה מחומרים טבעיים, לטיפוח הגוף, הפנים, הנפש וליצירת אוירה. מגוון המוצרים של ללין כולל: שמנים, ריחות, נרות, סבונים,מוצרי אמבט, מוצרי קוסמטיקה ואביזרי אווירה לבית.
רשת "ללין" שנוסדה בשנת 1999, נמצאת בבעלות מירב גוטמן ורוויטל לוי, מונה 7 סניפים, מעסיקה כ-80 עובדים ומגלגלת כ- 35 מיליון שקל בשנה.