חידוש עולמי
חברת "מעדנות" גאה להשיק: לראשונה בעולם בורקס מופחת שומן!!
דצמבר 2004 - חברת מעדנות, החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, גאה לבשר על השקת סדרה חדשה, המהווה חידוש עולמי: בורקס מופחת שומן.
מטרת מהלך בורקס מופחת שומן: לתת מענה לצרכנים המחפשים מוצרי בריאות, להוביל את טרנד הבריאות בקטגורית המאפים הקפואים וליצור חדשנות בקטגוריה.
השקת הסדרה הינה סיום של תהליך שארך שנה וכלל השקעה בטכנולוגיה, מו"פ, וסקרי צרכנים.
ממחקרים שערכה חברת טלסקר, (נובמבר 2004) עבור 'מעדנות' עלה כי 75% ממשקי הבית בישראל צורכים מוצרים מופחתי שומן, 46% מהנשאלים טוענים כי מוצרי בצק עלים עם פחות שומן יהפכו מוצרים אלה לבריאים, 84% אהבו את הרעיון של מוצרי בצק עלים מופחתי שומן. כ-70% מהנשאלים הביעו כוונות חיוביות למוצרים הנ"ל.
מה בסדרה וכמה זה עולה
בסדרה שני מוצרים, בורקס גבינה מופחת שומן ובורקס תפוחי אדמה מופחת שומן. שניהם עם 1/3 פחות שומן, באריזת 700 גרם.
מחיר בורקס גבינה מופחת שומן: 17.50 שקל.
מחיר בורקס תפוחי אדמה מופחת שומן: 16.50 שקל.
מסע הפרסום
המהלך כולו ילווה בקמפיין פרסומי (סרט "המתנשף") בהשקעה כוללת של 500 אלף דולר.
הסרט מבטא את אחד מערכי המותג העיקריים - החום. החום הינו ערך המיוחס לחברה ולמוצריה. לוגו החברה "מעדנות - מוגש בחום" מבטא 2 אספקטים - פונקציונאלי ואמוציונאלי:
מבחינה פונקציונאלית - אחת התכונות החשובות במאפה הוא שיהיה חם - חום המשדר טריות ואדי ניחוח. מאפה חם הינו טעים ואיכותי הרבה יותר ממאפה שאינו חם.
מבחינה אמוציונאלית - חום אמוציונאלי של משפחה ובית.