חיוכים לבנים גם באינטרנט
פרוקטר אנד גמבל בקמפיין אינטרנט רחב ל - CREST WHITSTRIPS
ערכת פסי ההלבנה לשיניים לשימוש ביתי.
מלבד האתרים המובילים, יתמקד הפרסום באתרי תוכן הנוגעים לעולם היופי, הזוגיות והלייף סטייל.
תשקיע בקמפיין שהופק בישראל כ-80 אלף ש"ח.
פרוקטר אנד גמבל ישראל, יוצאת בקמפיין אינטרנטי רחב טווח, לפסי הלבנת השיניים הביתיים שלה-CREST WHITESTRIPS , באמצעות אידיאולוג'יק ובהשקעה של כ-80 אלף שקל.
הקמפיין יכלול, באנרים, שיובילו לעמוד אינטרקטיבי ובו מידע על ערכת פסי ההלבנה, בטיחותה, יתרונותיה וכן סרטון, המסביר את אופן השימוש. בנוסף כולל האתר קופון הנחה בסך 50 שקל.
הקמפיין האינטרנטי בארץ, מתבסס על מודל הקמפיין שנערך בארצות הברית ועזר להפוך את CREST WHITESTRIPS להצלחה השיווקית הגדולה ביותר של פרוקטר אנד גמבל ב-19 השנים האחרונות. העיקרון המנחה הוא פרסום באתרים מובילים ומרובי קהל, אך יחד עם זאת כניסה "כירורגית" וממוקדת לאתרים המהווים צמתים מרכזיים, הנוגעים לתחום היופי והאסטטיקה, זוגיות ויחסים, לייף סטייל, אתרי חתונות ובילויים - בהם נמצא קהל היעד.
יואב צוקר, מנהל השיווק של CREST בישראל, מסביר: "גם בישראל, בדיוק כפי שהתרחש בארה"ב, CREST WHITESTRIPS משיקה קטגוריה חדשה בישראל- קטגורית הלבנת השיניים הביתית ומשום כך, קיים הצורך "לחנך" את הצרכן לאופי המוצר והשימוש בו ודבר זה ניתן לעשות, בצורה בולטת, דרך המדיה האינטראקטיבית".
קמפיין האינטרנט, מצטרף לקמפיין הטלוויזיה, הפרינט והאדורטורילים, שעלה לאוויר, לא מכבר, באמצעות באומן בר ריבנאי, בעלות כוללת של 3.5 מליון ש"ח.