חברת "דורסל" יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש, "יום בחיים", בכיכובו של השפן המפורסם ודמות חדשה - "השפנפנה שאיתו"
חברת "דורסל" החברה המובילה בעולם בייצור סוללות אלקליין, עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיה חדש בהיקף מדווח של כ-450 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום "פוגל לוין".
הסרטון בן 20 שניות ובמרכזו השפן המלווה את "דורסל" במהלך השנים האחרונות.
הסרטון מתאר יום בחייו של השפן, החל מרגע שמתעורר, דרך סידורי היום השונים ועד לחזרתו הביתה עם זר פרחים לשפנפנה שאיתו. השפנפנה היא אלמנט חדש בסרטונים של דורסל.
כשבוע מתוך תקופת הפרסום ילווה לסרט הפרסומת תג פרסום המתאר את מבצע דורסל לחודש דצמבר ברשת מגה.
הסיסמא המובילה את הקמפיין: "דורסל עובדת ועובדת ועובדת".
"דורסל" היא החברה המובילה בעולם בייצור סוללות אלקליין עמידות לאורך זמן, וכן מספר אחת במכירת סוללות אלקליין בעולם.