רוצים לדעת, סוף סוף, מיהו "מלך הפלאפל" האמיתי?
פרוקטר אנד גמבל עולה עם קמפיין טלוויזיה לנוזל הכלים פיירי בהשקעה מדווחת של מיליון שקל.
הסרטון מהווה את סיום סאגת הסרטים הפופולארית על היריבות בין שני הטוענים ל"מלכי הפלאפל"ץ
פיירי, נוזל הכלים, מבית פרוקטר אנד גמבל, עולה בימים אלה עם קמפיין טלוויזיה חדש, בהשקעה בת מליון ₪, באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי.
הסרטון, מהוה את החלק המסיים בסאגת הפרסומות, שתארו את המלחמות העקובות משמן בין שני דוכני פלאפל יריבים, הטוענים לתואר "מלך הפלאפל" ומתחרים ביניהם בכל, אפילו בשטיפת הכלים. הקמפיין נבנה בצורה עלילתית וסיפק "טלנובלה פירסומית" לאורך השנה האחרונה וזכה לאחוזי זכירות גבוהים במיוחד.
בפרק האחרון, מנסה אחד המתחרים לנצח את יריבו בתחרות שטיפת הכלים, באמצעות מכת נוק אאוט "מלוכלכת" במיוחד, של ניתוק המים החמים ליריבו. למרות זאת בעזרת פיירי, מצליח "המלך האמיתי" לנקות את הכלים בצורה הטובה והמהירה ביותר. או אז נשבר יריבו ומודה בהכנעה כי "פייר, בניקיון אין כמו פיירי".
אורן ויימן, מנהל השיווק של פיירי, בפרוקטר אנד גמבל ישראל: "קמפיין הפלאפל על שני פרקיו הקודמים, נחשב בעיני הציבור, על-פי מחקרים שערכנו, לקמפיין הטוב ביותר ו"הישראלי" ביותר של פרוקטר אנד גמבל בכל שנותיה בישראל. הקמפיין מתאר בהומור את התחרותיות האופיינית לישראלים, בצורת טלנובלה, תוך כדי הדגמת תכונות הניקיון הייחודיות לפיירי. דמויות המתחרים הציוריות בסדרה, שזכו לזכירות גבוהה ביותר, יככבו גם בפעילויות קד"מ ובפעילויות נלוות נוספות".
שוק נוזלי הכלים בישראל, מגלגל כ-67 מליון שקל. פיירי סיים את הרבעון האחרון בנתח שוק כספי של 27.8% המהווה את נתח השוק הגבוה ביותר של המותג מאז השקתו.
שחקנים נוספים בשוק הם: פלמוליב-38.1%, סנו-10.8%, סוד 8.6% (נילסן כספי).