לראשונה, קונצרן L'OREAL העולמי, בוחר שגרירת יופי מקומית בישראל:
הזמרת והשחקנית שרון חזיז נבחרה לשגרירה ומובילת הקמפיין הישראלי לצבעי השיער הביתיים COLOR NATURALS של המותג GARNIER מבית לוריאל.
לראשונה - קונצרן לוריאל נכנס לשוק שפופרות הצביעה הביתית.
שוק צבעי השיער הביתיים מגלגל כ-130 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה שוק השפופרות כ-38%.
בשנת הפעילות הראשונה מצפה לוריאל לנגוס כ-22% משוק השפופרות. צבע השיער קולור נטורלס מבית לוריאל ימכר במחיר נגיש ואטרקטיבי ביותר: 21.99 ₪ בלבד במהלך חודש ההחדרה (ינואר 2005).
הזמרת והשחקנית שרון חזיז נבחרה על-ידי מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה לשמש כשגרירה וכמובילה של הקמפיין הישראלי לקולור נטורלס - סדרת צבעי השיער הביתיים של המותג.
זו הפעם הראשונה (!) שקונצרן לוריאל העולמי - חברת האם של המותג גרנייה, נוקטת באסטרטגיה של שגרירה מקומית למותגים הבינלאומיים של החברה.
שרון חזיז תוביל את קמפיין הפרסום של קולור נטורלס תחת הסיסמה: "צבעים עזים לשיער מטופח".
אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "כניסת לוריאל לשוק שפורפרות הצביעה הביתית היא מהלך אסטרטגי העשוי לחולל מפנה ביחסי הכוחות בשוק זה. לוריאל מובילה את שוק ערכות הצביעה הביתית עם נתח שוק של 25% מסך כל הערכות. קטגוריית צבעי השיער הביתיים בישראל מגלגלת כ- 130 מיליון שקלים בשנה. מתוכה, שוק ערכות הצביעה הביתי מחזיק בנתח שוק של 62% ואילו שוק שפורפרות הצבע מחזיק בנתח שוק של 38% ומגלגל כ- 50 מיליון שקלים בשנה".
קולור נטורלס של גרנייה היא סדרת מוצרים לצביעה ביתית, יחידה וראשונה מסוגה בישראל, הכוללת לראשונה בשוק השפופרות גם קרם חמצן וכפפות במתנה, והכל באריזה אחת!!!
הסדרה כוללת כ-25 גוונים שונים המאפשרים לכל אישה למצוא את הגוון המתאים לצבע עורה ולמצב רוחה. זהו מוצר הצביעה היחיד המועשר בשמן זית טבעי העוזר לטיפוח והגנת השיער לאורך זמן. כמו כן מעניק קולור נטורלס 100% כיסוי לשיער לבן.
מנתוני "נילסן" (כספי) ונתוני הרשתות בישראל, עולה כי שוק צבעי השיער הביתי לא הראה גידולים בשנת 2004 אל מול 2003. לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל-ישראל, מותגי הצביעה הביתיים של לוריאל-פריז, ובראשם ערכת "אקסלנס קרם", הביאו לגידול של נתח השוק של צבעי לוריאל ב- 7%.
לעומת זאת, בשוק השפופרות השחקנים הבולטים הם וולה, אינדולה ונטורל פורמולה.חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל-ישראל, שלא היתה שחקן בשוק השפופרות עד כה, מזהה פוטנציאל רב בשוק השפופרות בישראל ומצפה לתפוס כ-22% אחוזים מנתח שוק זה, בשנה הראשונה לשיווק המותג.
מהלך ההחדרה לשוק ילווה בקמפיין פרסום מאסיבי באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס. הקמפיין יכלול טלוויזיה ועיתונות תחת הסיסמה: "צבעים עזים לשיער מטופח" ותוביל אותו הזמרת והשחקנית שרון חזיז.
מחיר רגיל: 26.99 שקל
מחיר היכרות: 21.99 שקל (במהלך חודש ינואר 2005).
להשיג ברשתות הפארם, כל-בו, מזון ובתמרוקיות.
הבחירה בשרון חזיז כשגרירה ומובילת הקמפיין הישראלי של קולור נטורלס מבית גרניה.
שרון חזיז נבחרה בתום תהליך מיון קפדני בישראל ובאמצעות סקרי שוק - קבוצות מיקוד מעמיקים אשר העידו כי בחירתה עולה בקנה אחד עם רוח המותג וערכיו: מודרני, טבעי, חיובי, שמח, בריא, סקסי ואיכותי.
בחיפוש אחר שגרירת יופי מקומית הציב המותג גרנייה פרופיל אישיותי בינלאומי אשר היווה מודל לבחירת השגרירה המקומית בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, בהן משווק צבע השיער קולור נטורלס של גרנייה.
בחטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל-ישראל חיפשו אישיות טלביזיונית מפורסמת ורב גונית, אישה עם עולמות תוכן רבים ומגוונים, שאינה דוגמנית. אישה אהודה ומוערכת על ידי שכבות נרחבות באוכלוסיה, ה"מדברת" ומתנהלת בגובה העיניים אל ציבור הנשים בישראל, ומהווה מודל להזדהות של נשים רבות. לשרון יופי טבעי קורן העולה בקנה אחד עם הערכים הבסיסים של המותג המבוססים על מרכיבים טבעיים, בריאות ומודרניות.
בכל סקרי השוק שערך מותג גרנייה בישראל, בלטה שרון חזיז והובילה באופן ברור על-פני מועמדות מפורסמות אחרות בכל הפרמטרים שהועלו בסקרים.
שרון חזיז הביעה אמון מלא במותג ובמוצר ולאחר שניסתה את הצבע, שינתה את צבע שיערה וצבעה אותו מחום לבלונד-זהוב.