מילי אביטל תוביל את קמפיין רשת H&O
מילי אביטל תוביל את מסע הפרסום של רשת האופנה H&O, כך מסר היום ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון הרשת. לדבריו, נבחרה אביטל הודות לשילוב ייחודי של אצילות, מצליחנות, אופנתיות, חדשנות, וזוהר הוליוודי בניחוח ישראלי.
"הבחירה באביטל, מקורית מחד גיסא ומתבקשת מאידך גיסא", אומר פלג, "שחקנית ישראלית בינלאומית מצליחה, המתאימה לערכים המובילים את הרשת מזה כשנתיים: אופנתית ואיכותית, מעודכנת וחדשנית, משפחתית, מטופחת ומוקפדת. אביטל, נמצאת בשלב מתקדם ומכובד בקריירה הבינלאומית שלה, ההשקעה וההתמדה שלה בקריירה, הנחישות והכישרון, מוסיפים לתדמיתה החיובית".
מסקרים שערכה H&O עולה תחושת הערצה כלפי אביטל בקרב הציבור הישראלי, כשחקנית אהודה ומוערכת וכשגרירה ייצוגית ומרשימה של ישראל בעולם.
פלג הוסיף כי רשת H&O מעריכה את תרומתה של הדוגמנית-שחקנית גלית גוטמן, שייצגה והובילה את הקמפיינים לרשת בשנתיים האחרונות, ועומדת לצאת לחופשת לידה בשבועות הקרובים. לדבריו, תחזק הרשת בשנת 2005 את המיצוב שבנתה בתהליך עקבי כרשת אופנתית וחדשנית המציעה ללקוחותיה פריטי אופנה יחודיים במחירים אטרקטיביים. הרשת ממצבת עצמה כחלופה המועדפת למשפחות צעירות ובכך מבדלת את עצמה מהרשתות המתחרות, כמובילה בקטיגוריית Value For Money.
רשת האופנה H&O כוללת 25 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.