משרד יחסי הציבור בר תקשורת, הנמצא בבעלות דניאלה רייבנבך ואתי ברקין, קיבל לטיפולו את תקציב יחסי הציבור של נטורל פורמולה.
נטורל פורמולה, המותג המוביל בתחום השיער, הנמנה על מותגי חברת אגיס מוצרי צריכה טופל עד-כה במשרד יחסי ציבור נפרד ובעקבות החלטה אסטרטגית של החברה לרכז את טיפול הדוברות ויחסי הציבור תחת מטרייה אחת הוחלט להעביר גם את תקציב נטורל פורמולה ל"בר תקשורת" המטפל מזה 7 שנים במותגים קרליין ונקה ובמותגי הבישום אדם, טיטניום, מי ופריטי יו.
בר תקשורת מטפל, בין היתר, בתקציבי קבוצת פז, קבוצת סקאל, קבוצת נטו, דנשר, רשת אייס, רשת בורגראנץ', איגוד המפרסמים, רשת ה. שטרן, סולתם - רדד, כרמית, רשת אופטיקנה, מעבדות ג'יג'י, ארט מייק אפ, סודה קלאב, רנואר, הוניגמן, ml, ג'ק קובה, קפנטו, קניון גבעתיים רשת באג ועוד.