מזג האוויר מיטיב עם ויסוצקי: מציגה גידול של כ-7.8% לעומת אותו חודש אשתקד. מובילה את שוק התה עם 80.4% נתח שוק (נילסן)
"ניחוחות הגליל" התה החדש של ויסוצקי, שהושק לפני כחודש, הצליח לתפוס כ-11.6% נתח שוק מקטגוריית חליטות הצמחים.
רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי: "שוק התה נהנה מהתעוררות.
מכירות התה קפצו ביותר מ-29% (נילסן, כספי) לעומת החודש הקודם, וזאת בעקבות, פיתוח מוצרים מתמיד, כניסת גורמים חדשים לענף היוצרים תחרות מיטיבה עם הצרכן, ומזג האוויר החורפי.
לפני כחודש, השיקה ויסוצקי סדרת תה חדשה "ניחוחות הגליל", חליטות על בסיס צמחי תבלין - פיתוח ישראלי מקורי. הסדרה, אשר,מביאה את ניחוחות הגליל הביתה נותנת מענה יומיומי, ל"פינוקיי הגליל", במחיר שווה לכל נפש.
חודש מיום ההשקה הצליחה הסדרה לתפוס 11.6% מקטגוריית חליטות הצמחים.
לדבריי ויינשטיין גידול של כ-8% לגוף המוביל את שוק התה בישראל, משמעו הצבעת אמון גורפת של הציבור בישראל במוצריי חברת ויסוצקי.
הצלחה זו בולטת על רקע כניסת גורמים חדשים לענף לצד המתחרה הוותיק ליפטון שתופס כ-11.6% נתח שוק.
השבוע, משיקה ויסוצקי,תה חדש נוסף, "תה קלאסיק עם נגיעות נענע" אשר ישווק בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות במארז 100 שקיקים, 1 גרם במחיר מומלץ לצרכן של 19.45 שקל.