סטודיו C עולה בקמפיין מיוחד לקראת יום האם עם הסלוגן:
"מה היא מעדיפה לקבל ליום האם תכשיט או גוף מדהים?"
בהשקעה של כ-100,000 שקל
סטודיו C, הרשת הנשית המובילה והגדולה בישראל לחיטוב והרזיה, עולה בקמפיין חדש לקראת יום האם עם הסלוגן: "מה היא מעדיפה לקבל ליום האם תכשיט או גוף מדהים?".
הקמפיין, ליום האם באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהיקף של כ-100,000 שקל יעלה על 5 מסכים של חברת "רפיד" בצמתים: הרצליה, צומת גהה, רוקח, עזריאלי, וצומת עלית. הקמפיין עולה בימים אלו ויימשך עד יום האם.
סיגל פרוז'נסקי מנהלת השיווק של רשת סטודיו c מסבירה כי: "הקמפיין ליום האם הינו קמפיין שבו אנו פונים לראשונה לגברים המתלבטים מה לקנות לנשותיהן /בנות זוגם לאירועים מיוחדים וכמובן שגם ליום האם. הרעיון הוא להעלות את המודעות בקרב גברים לראות בסטודיו C מתנה רלוונטית לאשה או לבת הזוג".
הקורסים שמציעה רשת סטודיו סי לעיצוב וחיטוב הגוף הינם בהדרכת צוות מקצועי ומיומן של הרשת המסייע למשתתפות להגיע למקסימום תוצאות במינימום זמן. השיטה מתמקדת באזורים הבעייתיים שחשוב לכל אישה לחטב ולעצב.
סטודיו Cהינה הרשת הנשית המובילה והגדולה בישראל לחיטוב, כושר והרזיה.
לסטודיו C שיטות אימון ייחודיות ובלעדיות המותאמות לנשים ומבטיחות מקסימום תוצאות במינימום זמן. לרשת שיטת התעמלות בלעדית - אימון ממוקד ושיטות חיטוב ייחודיות באמצעות עבודה עמוקה על קבוצת שרירים ספציפית ללא קפיצות וללא הזעה.
סטודיו C נמצאת בשליטת אמריקה ישראל, דליה לוי, מאיר חברה למכוניות וצבי רמות. הרשת הוקמה בשנת 1991 ומונה כיום 26 סניפים בבעלות עצמית בכל רחבי הארץ. לסטודיו C כ-18,000 לקוחות והיא מעסיקה 350 עובדים.
הרשת מנוהלת כיום על ידי המנכ"לית שרון פז ומנהלת השיווק היא סיגל פרוז'נסקי.