מהפך בתחום האופנה ברשת "המשביר החדש לצרכן" - הרשת חתמה הסכם עם מעצב האופנה המוביל "יוסף" לעיצוב קולקציות אופנת נשים בלעדיות לרשת.
יוסף: "החלטתי לאמץ מגמה בינלאומית במסגרתה מעצבי אופנה ידועים כמו קרל לגרפלד שמעצבים קו ייחודי לרשת קימונעית במחירים המתאמים לכל כיס".
מר דורון פרנקנשטיין סמנכ"ל סחר, עסקים ושיווק: "הנהלת "המשביר החדש לצרכן" קיבלה החלטה לחתום את ההסכם עם מעצב העל "יוסף" להוביל את תחום אופנת הנשים ברשת "המשביר החדש לצרכן".
במהלך חודש אפריל תוצג קולקציית האופנה הראשונה של יוסף בסניפי "המשביר החדש לצרכן" שתכלול מגוון גדול של פרטי אופנה בסגנון קז'ואל.
רשת "המשביר החדש לצרכן" מסיימת את שנת 2004 במחזור מכירות של כ - 850 מיליון שקל. במהלך השנה האחרונה הרחיבה הרשת את כמות הספקים מ - 190 בשנת 2003 לכ - 300 ספקים בשנת 2004.
רשת "המשביר החדש לצרכן" חתמה בימים אלה הסכם עם מעצב האופנה המוביל "יוסף" לעיצוב קולקציות אופנת נשים בלעדיות לרשת.
זהו הסכם ראשון מסוגו שנחתם בישראל בין מעצב אופנת על מוביל לבין רשת קימונעית. עד כה גם ברשתות האופנה המובילות מעצבי האופנה היו עובדי הרשת.
במסגרת ההסכם תפתח רשת "המשביר החדש לצרכן" חנויות מעוצבות בתוך 22 סניפי הרשת.
הקולקציה הראשונה של יוסף תכנס לסניפי הרשת במהלך חודש אפריל ותכלול מגוון גדול של פרטי אופנה כגון: מכנסיים, חצאיות, חולצות ועוד בסגנון קז'ואל.
לקראת חודש יוני תיכנס הקולקציה השנייה שתציע שמלות ערב אלגנטיות בסגנון רומנטי לפי קווי האופנה הייחודיים של "יוסף".
ליין האופנה יפנה לקהל יעד מגוון של נשים בגילאי 25 - 45 וטווחי המחירים ינועו בין 200 ₪ לחולצה ועד 800 ₪ לשמלת ערב.
מר דורון פרנקנשטיין, סמנכ"ל סחר, עסקים ושיווק ברשת "המשביר החדש לצרכן" מציין, שהנהלת "המשביר החדש לצרכן" קיבלה החלטה לחתום את ההסכם עם מעצב העל "יוסף" להוביל את תחום אופנת הנשים ברשת "המשביר החדש לצרכן" וזאת לאחר שהרשת זיהתה הזדמנות עסקית בתחום האופנה עקב העדר מותגים ישראליים ובינלאומיים יחד עם צורך שעלה בקרב הלקוחות שמבקש פתרונות בתחום זה.
המעצב יוסף מציין, שההחלטה להיכנס לרשת "המשביר החדש לצרכן" נובעת ממגמה בינלאומית שבמסגרתה מעצבי אופנה ידועים כמו קרל לגרפלד שמעצבים קו ייחודי לרשת קימונעית במחירים המתאמים לכל כיס.
בנוסף, מציין יוסף שהקולקציות שיעוצבו במיוחד עבור רשת "המשביר החדש לצרכן" יאפשרו לקהל רחב יותר של נשים להכיר, לרכוש וללבוש את המותג "יוסף" עם מתן תשומת לב לקולקציה נגישה, קלילה וזולה שתואמת את צרכי קהל הלקוחות של הרשת.
רשת "המשביר החדש לצרכן" מסיימת את שנת 2004 במחזור מכירות של כ - 850 מיליון שקל.
במהלך השנה האחרונה הרחיבה הרשת את כמות הספקים מ - 190 בשנת 2003 לכ-300 ספקים בשנת 2004.
מועדון הלקוחות של הרשת - "Club 365" מנה בתחילת שנת 2004 כ - 200 אלף חברי מועדון וכיום מונה המועדון כ - 310 אלף חברי מועדון בכל רחבי הארץ.
בחודש דצמבר הגיע "המשביר החדש לצרכן" למחזור מכירות שיא מאז רכישתו על-ידי קב' רמי שביט - 95 מיליון שקל. (שיא מחזור המכירות היה עד כה בחודש אפריל (פסח) 84 מיליון שקל).
הערכת הנהלת הרשת היא ששנת 2005 תהיה שנת מהפך לרשת והיא תעבור לרווחיות.