|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

קליק ממשיך להוביל ולחדש

- הודעה מטעם יוניליוור
02/02/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גלית אמיגה-סער, יחסי ציבור  |    |  Stern-Ariely PR

קליק ממשיך להוביל ולחדש בתחום החטיפים המתוקים

יוניליוור משיקה חטיף ייחודי קליק קראנץ' בשני טעמים.

צופה להגדיל את מכירות המותג קליק ולהגיע לנתח שוק של כ-25% תוך שנה בשוק החטיפים המתוקים.

ההשקעה בפיתוח, בהחדרה ובתמיכה השיווקית הכוללת קמפיין טלוויזיוני נאמדת בכ-3 מיליון ש"ח.

קליק ממשיך לחדש ומשיק לראשונה בישראל חטיף קרנץ' בשני טעמים. המהלך של יוניליוור במותג קליק מהווה המשך ישיר להצלחה של השקת קליק, אשר ממשיך להתחזק והגיע לנתח שוק של 20.5% מהשוק על-פי נתוני נילסן מחודש דצמבר 2004 בהשוואה לפסק זמן עם 15.7% נתח שוק בדצמבר וקינדר עם נתח שוק 17% בדצמבר (נילסן, כספי, דצמבר 2004).

חטיף קליק קרנץ', המושק בשני טעמים: שוקולד לבן עם עוגיות ושוקולד חום עם שקדים, הינו הראשון מסוגו בארץ. קליק קרנץ' מכיל תערובת של כדורי דגנים פריכים, שקדים ונוגט עטופים בשוקולד שיוצרים מרקם קרנצ'י שנשמע בכל ביס ותחושה קלילה באכילת החטיף.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל מסר כי: "יוניליוור צופה כי המהלך החדש והנוסף בהשקת קליק קראנץ יחזק את כוחה בשוק החטיפים המתוקים ויבסס את קליק כמותג שוקולד מוביל ומועדף בעיקר בקרב בני נוער וילדים. ההשקעה של יוניליוור במהלך נאמדת בכ- 3 מיליון ש"ח וכוללת פיתוח, החדרה ותמיכה שיווקית. יוניליוור צופה להגיע עם קליק לנתח שוק של כ-25% תוך שנה מההשקה".

הקמפיין הטלוויזיוני, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ממשיך את קמפיין המקסיקנים של קליק - "הוראות שימוש". צמד מקסיקנים רודפים אחרי הגיבור עם הקליק, בהשראת ה-,Cartoons Road Runner שמטעה אותם ומתחמק מהם במדבר.

הקמפיין עולה במדיות: טלוויזיה, אינטרנט, קולנוע, עיתונות נוער.

על השוק

קליק הוא המותג המוביל את שוק החטיפים המתוקים עם 20% מהשוק (גידול שנתי של 84%), פסק זמן עם 14% מהשוק (10%- שנתי), קינדר ביצה עם 11% מהשוק, קינדר בואנו 4.3% מהשוק - סה"כ המותג קינדר 15.3% (נילסן, כספי, דצמבר 2004).

בחודש דצמבר ממשיך קליק להוביל את שוק החטיפים המתוקים עם 20.5% נתח שוק ופסק זמן אחריו עם 15.7% נתח שוק, קינדר עם 11.8%, קינדר בואנו 5.2% - סה"כ קינדר 17% .(נילסן, כספי, דצמבר 2004).

תאריך:  02/02/2005   |   עודכן:  02/02/2005
גלית אמיגה-סער, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"שיין דור" - רשת חנויות הרהיטים הישראלית - מתרחבת. בימים אלה פותחת החברה את הסניף ה-4, בהרצליה פיתוח, בהשקעה של כ- חצי מיליוןש"ח.
פרס למנמ"ר מצטיין לשנת 2005 יוענק ליהודה אופנהיימר מחברת הביטוח מנורה בכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע ב- 14 בפברואר
מבצע ילדים אופים
חברת האיפור הבינלאומית איל מקיאג' מציגה מראה חושני לשנת 2005
48% מהישראלים מעדיפים לטוס לחו"ל יחד עם בן/בת הזוג.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il