בשנת 2005 למעלה מ-65% מהישראלים מתכננים לצאת לנופש, מתוכם 52% יצאו לחופשה בישראל.
מיתוג חדש למחלקת "אופיר ישראלי" מקבוצת "אופיר טורס", המתמחה בתחום תיירות הפנים לקבוצות, בודדים, ארגונים ואירועים ופועלת באמצעות 32 סניפי "אופיר טורס" הפרוסים ברחבי הארץ, משיקה בימים לוגו חדש.
מהלך המיתוג החדש כולל לוגו חדש מורכב מכף יד המחזיקה מנורה שהינה הסמל המרכזי של ארץ ישראל (עיצוב הלוגו נעשה על-ידי הגרפיקאי אבנר נגר) וכתיבת אמנת שירות חדשה שתחולק בין לקוחות "אופיר ישראלי".
המהלך השיווקי נעשה בעקבות הרצון להבליט את מחלקת תיירות הפנים בחב' "אופיר טורס" בעקבות גידול של כ-50% בכמות ההזמנות בשנה האחרונה.
הגב' סתיו סמנה, מנהלת "אופיר ישראלי" מציינת כי לקראת חג הפסח מסתמן גידול של כ-30% בהזמת נופש בארץ לעומת התקופה המקבילה אשתקד. היעדים המובילים הינם אילת, ים המלח ות"א.
הגב' סמנה מוסיפה כי ממשאל שנערך בקרב מדגם של למעלה מ-1,000 לקוחות "אופיר ישראלי", בני 28 ומעלה עולה ש-65% מהישראלים מתכננים בשנת 2005 לצאת לנופש, מתוכם 52% מתכננים לצאת לנופש בארץ, 18% מתכננים לצאת לנופש בחו"ל ו-30% יצאו לנופש גם בארץ וגם בחו"ל.