חב' "מחלבות גד" מרחיבה את סדרת גבינות המוצרלה ויוצאת בקמפיין פרסום ל-4 המוצרים החדשים שנוספו לסדרה. התקציב: 400,000$
חב' "מחלבות גד" מרחיבה את קו המוצרים בסדרת גבינות המוצרלה ומוסיפה 4 מוצרים חדשים: כדורי מוצרלה, מוצרלה "גליל", מוצרלה מגורדת ו"בייבי מוצרלה"- כדורי מוצרלה קטנטנים. לקראת הרחבת קו המוצרים יוצאת חב' "מחלבות גד" בקמפיין פרסום חדש שיכלול 4 סרטונים אשר בכל אחד מהם יככב אחד המוצרים החדשים. תקציב הקמפיין כ-400,000$.
ממחקר שוק שנעשה על-ידי חב' "מחלבות גד" עולה כי צריכת המוצרלה בעולם עולה בהדרגה ובשנים האחרונות עלתה הצריכה בקצב שנתי של כ-12% וגם בישראל מסתמנת מגמת עלייה זו.
משרד הפרסום: פוגל - אוגילבי
סמנכ"ל קריאטיב- גיא גורן
קופירייטר- יעל דדו נסצקי, ענבל ברק
ארטדיירקטור- שחר הראל
פלנר- שרון ישראלי
סופרוויזר- בני כהן
תקציבאית- איה אורפז