מר מיכה גבעון (45), בוגר מנהל עסקים ובעל התמחות בשיווק, מונה בימים אלו לתפקיד סמנכ"ל שיווק של תשלובת "עוף טוב", שהינה יצרנית מוצרי העוף המעובד הגדולה בישראל ומחזור פעילותה בשנת 2004 היה כ-700 מיליון שקל.
מר גבעון שימש לפני כן כסמנכ"ל השיווק של "בקר תנובה" ופרש עם סיום השלמת תהליך גיבוש התכנון האסטרטגי של החברה.
בשנים שקדמו לכך, שימש גבעון כמנהל הפרסום של "תשלובת תבורי" ושותף בכיר לפיתוח מותגים רבים ביניהם ספרינג ומי עדן.
כמו כן, ניהל את חב' הייעוץ השיווקי "היפון" שסיפקה שירותי ייעוץ לחברות מזון מובילות בישראל ביניהן שופרסל, משביר אחזקות, אוסם- טבעול ותנובה.
גבעון הוביל את פיתוחם של מותגים שונים ביניהם-תנובה שף, יין ישראלי, פרש אנד אתניקס, ביתיות, דגי רופין, תנובות שדה, עוף טוב ועוד.
מר גבעון משמש כיום גם כדירקטור בחב' הכלכלית של תל מונד וכיו"ר הנהלת המתנ"ס.