חברת "ראלקו סוכנויות" יבואנית מוצרי "זנוסי" בישראל יוצאת בקמפיין ראשון בטלוויזיה - קמפיין "טיזרים" בתקציב של כ-1.2 מיליון שקל. הסיסמא - "כשיהיה לך תבין ...".
הטיזרים שילוו את הקמפיין: "מה הוא עושה בשבילה, ה"זנוסי" הזה?", "זנוסי"? לא הייתי מתנגדת..", ''מה הוא עושה כל היום עם ה"זנוסי" הזה?", "הלוואי שכולם היו נראים טוב כמו "זנוסי".
חברת "ראלקו סוכנויות" יבואנית מוצרי "זנוסי" יוצאת בקמפיין טיזרים בתקציב של כ-1 מיליון שקל. הסיסמא - "זנוסי...יש לך את זה".
הקמפיין הינו להעלאת המודעות למותג "זנוסי" (מדיחי כלים, מייבשים, מכונות כביסה ותנורים) ולהשקת סדרת "access"-דגמים חדשים ומהפכניים של תנורי בילד אין, ביניהם תנור פתיחת צד בצבעי לבן ונירוסטה ודור של מכונות כביסה עם פתח בזוית אלכסונית המאפשר גישה נוחה לכביסה וחסכון בזמן ובחשמל.
הקמפיין הינו קמפיין "טיזרים" של שאלות ותשובות בטלוויזיה וברדיו האזורי.
ה"טיזרים" שילוו את הקמפיין: "אז מי זה ה"זנוסי" הזה?", "מה הוא עושה בשבילה, ה"זנוסי הזה?", "זנוסי"? לא הייתי מתנגדת..", מה הוא עושה כל היום עם ה"זנוסי הזה?", "הלוואי שכולם היו נראים טוב כמו "זנוסי", "אני כל כך רוצה כבר לראות את ה"זנוסי" שלי".
התשובה לכל ה"טיזרים":
סיסמא: "כשיהיה לך תבין..."
קריינית: "זנוסי", רק שיהיה לך את זה תבין.
תקציב כ-1.2 מיליון שקל.
משרד הפרסום-ראובני פרידן IPG
מנהל קריאטיב ראשי: ספי שקד
מנהלת קריאייטיב: סימה אלון
קופי: ניר פרח
ארט: יהונתן בלידן
מנהלת מח' טלויזיה: יעל לשם
מפיקת משרד: דנה קארו-זינגר
סמנכ"ל לקוחות: ישי מנדיל
סופרוויזרית: מיכל אפורי
תקצבאית: מירי סופר
סמנכ"ל אסטרטגיה: זוהר מנור
פלנר: יעל פודקמיין
פוסט פרודקשן: JCS - ווידאו סוניק