יד מרדכי מציגים קמפיין חדש לשמן זית המדגיש את היתרונות של סוגי שמן הזית בהתאמה לשימושים השונים של הצרכנים: תיבול וטיגון, תחת הקונספט "כשהטבע מחזיר אהבה".
הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון ש"ח ויכלול סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10 ויימשך כשבועיים. הקמפיין מדגיש את השימושים השונים של סדרת שמן הזית של יד מרדכי: תיבול וטיגון.
הסיסמא שנבחרה להוביל את הקמפיין: "יד מרדכי - כשהטבע מחזיר אהבה".
לדברי חגית חושן, מנהלת השיווק של יד מרדכי: "מטרת הקמפיין הנה להציג את סוגי השמנים השונים המיועדים לשימושים ולמטרות שונות - שמן זית לתיבול עדין, שמן זית לתיבול חזק ושמן זית לטיגון ובישול. הקמפיין מתבסס על האסטרטגיה שמלווה את יד מרדכי "כשהטבע מחזיר אהבה". הקמפיין עולה בד בבד עם המלצת מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA אשר המליץ לאחרונה על צריכה יומית של כ-2 כפות שמן זית בכבישה קרה, העשוי להפחית את הסיכון של מחלת לב, בזכות השומן החד בלתי רווי בשמן זית".
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי - ספי שקד
מנהלת קריאטיב - סימה אלון
ארט דירקטור - מירון ששון
קופירייטרית - קרין נאור
סמנכ"ל לקוחות - ישי מנדיל
סופרוויזורית - אורלי ראובני
תקציבאית - קרן שרון
פלנרית - סיגל דרדיקמן
מפיקה - דנה קארו זינגר
מנהלת שיווק יד מרדכי - חגית חושן קורן
מנהלת מותג יד מרדכי - רחלי ירקוני גולדשטיין